Site op mobiel

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
22 sep 2017 15:10 #14974 door
Beantwoord door in topic Site op mobiel
Aha, gevonden. Ik heb ze allebei geprobeerd, maar zie geen verschil.
Ik ga nu kijken naar de instellingen voor mobiel. Op de pc en diverse browsers ziet het er nu goed uit. Op mobiel werkt het menu nu wel. Wil alleen kleuren aanpassen en zie dat u het gevonden heeft, dus ik ga kijken.
Maar de content wordt naar beneden verschoven op mobiel, ondanks dat ik max-width heb ingesteld. Ff kijken hoe en wat
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
22 sep 2017 15:44 #14975 door
Beantwoord door in topic Site op mobiel
Het is gelukt het menu aan te passen qua kleur, yesss!!

Nu zit ik alleen nog met de inhoud, deze wordt naar beneden verschoven. Ik heb de max-width van de content op 700px gezet. Maar misschien kan ik beter iets anders doen? Ik hoop dat het mogelijk is. Waarschijnlijk zal het een simpele oplossing zijn, maar ik zie het niet....
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
22 sep 2017 15:56 #14976 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Site op mobiel
Hallo,
Ja dat klopt ik heb voor mezelf geprobeerd om een custom.css in deze template te maken.
Dus ik heb deze tegel aan de index.php van de template toe gevoegd
Code:
<link rel="stylesheet" href="<?php echo $this->baseurl ?>/templates/<?php echo $this->template ?>/css/custom.css" type="text/css" />
daarna heb ik bij extensies>templates > merri > Templates: Aanpassen (Merri) in de css map een costum.ccs bijgemaakt
ik zal de index.php en custom.css hier ingepakt bijvoegen dan kan je er misschien iets van idee opdoen
de kleurtjes van mij slaan nergens op en de grijze achtergrond als hij in telefoon modus komt krijg ik ook niet geheel weg
maar ja ik ben ook maar een amateur
ps
en ik zag dat je al weer wat had gepost dus dit komt misschien te laat
maar dat van een custom.css in je template is soms veiliger dan blijven je wijzigen in template na een eventuele
template update bewaard(dacht ik)

lvda
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
22 sep 2017 16:05 #14977 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Site op mobiel
Als ik het goed zie heb je styles.css :349 zoiets als dit staan
Code:
#comp { padding-top: 25px; max-width: 700px; }
nu weet ik niet of die padding van kou is maar als ik dit er bij zet
Code:
margin-top: -20px;
dan schuift het weer omhoog
maar het kan ook door padding weg te halen en alleen
Code:
margin-top: 10px;

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
22 sep 2017 16:37 #14978 door
Beantwoord door in topic Site op mobiel
Aha, ik heb het wat aangepast en het ziet er beter uit. Nog niet helemaal zoals ik het wil, n.l. de tekst naast het linkerbalkje, maar ik denk dat het niet mogelijk is gezien de breedte van de content...

Bedankt iig!
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena