mysql query omzetten naar joomla query

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
19 sep 2015 03:04 #5786 door Gast
Ik probeer onderstaande query om te zetten naar een Joomla query, waarbij ik gebruik maak van de database class. Maar ik krijg het niet voor elkaar. Vooral de select in de select krijg ik niet voor elkaar. Weet iemand hier de oplossing??
Code:
SELECT optreden.id, optreden.wedstrijd, optreden.jaartal, liedje.titel, club.volledige_clubnaam, (SELECT SUM(score_voorselectie.score_lied) FROM `#__score_voorselectie` AS score_voorselectie WHERE score_voorselectie.optreden=optreden.id) AS score_lied FROM `#__optreden` AS optreden INNER JOIN #__liedje AS liedje ON optreden.liedje=liedje.id INNER JOIN `#__club` AS club ON liedje.uitvoerende_club=club.id WHERE optreden.wedstrijd="voorselectie" AND optreden.jaartal=2014 GROUP BY optreden.id ORDER BY score_lied DESC



Bericht toegevoegd op 19 september 2015 om 05:04
Vorige bericht was op 18 september 2015 om 21:51


Overigens gaat het om Joomla 3.4.4.
Discussie gesloten.
  • Niels van der Veer
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fulltime nerd
Meer
19 sep 2015 03:04 #5787 door Niels van der Veer
Beantwoord door Niels van der Veer in topic mysql query omzetten naar joomla query
Ha Nicoprevoo,

Kun je wat meer vertellen hoe en waarvoor je deze query wilt gaan gebruiken en waar het nu fout gaat? Krijg je een foutmelding of iets dergelijks?

Als je dit wilt gebruiken voor een zelfgemaakte extensie raad ik je aan om deze pagina even door te nemen. Denk dat je in dat geval daar je antwoorden wel kan vinden :)
docs.joomla.org/Selecting_data_using_JDatabase
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena