Hier kan je vragen over het installeren van Joomla! plaatsen!

Updaten van APACHE/PHP en dan Joomla terugzetten

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 dec 2020 13:56 #22234 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Updaten van APACHE/PHP en dan Joomla terugzetten
Nou, ik heb gedaan wat ik kon, schone installatie Xampp, dat ging goed, had niet anders verwacht, joomla in htdocs gezet, installatie aangeroepen, dan kom ik uiteindelijk bij startpage Apache, en alle stappen van joomla installatie doorlopen, ging ok, alleen die stomme SQL database die een fout geeft ( :MAD) kom ik uit bij een kale joomla, database import, geen website behalve die kale, dan... Ik weet het echt niet meer.... Het is gewoon KLOTE!!!!!!

Ik kap er echt mee.

Sorry hoor maar ik zet nu de oude installatie terug, en als die ooit stopt met werken dan verkoop ik de hele klotezooi.
Wil je de website bekijken zoals hij vorige week was, na al dat gekloot heb ik m bijna 100% weer werkend gekregen, alleen de knoppen in XAMP Control Centre moet ik nog nakijken. Zodra dit werkt, BLIJF IK ER AF!!!!! :(
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
13 dec 2020 15:27 #22236 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Updaten van APACHE/PHP en dan Joomla terugzetten
Oke ik zie dat de website toch beetje ouder is dan huidige versie
Running on: Apache 2.4.29, Win32
CMS: Joomla 3.9.11
Powered by: PHP 7.2.2
Dus als hij werkt kan je deze toch eerst de extensies > en plug-ins Updaten
dan de joomla versie bijwerken naar de huidige Joomla 3.9.23
en dan ook eens verdiepen in Akeeba back-up (staat zat op internet over hoe te gebruiken )
hem dan ook de akeeba back-up extensie installeren en back-up maken en naar je pc halen .
zodat je die met een Akeeba kickstart gemakkelijk kan over zetten naar waar je wilt.
Succes

lvda
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena