meeting over PHPstorm

  • Jisse Reitsma
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Oprichter van Yireo, lead ontwikkelaar van diverse Joomla extensies, programmeur, trainer
Meer
22 feb 2015 11:08 #7936 door Jisse Reitsma
Beantwoord door Jisse Reitsma in topic meeting over PHPstorm
Ok, Roland/Ronald, ik ben later online. Jesse.


Bericht toegevoegd op 10 maart 2015 om 20:06
Vorige bericht was op 10 maart 2015 om 08:09


@allen,

Roland en ik hebben eerder vandaag gekeken naar mogelijke data en als optie 21 april 2015 in Den Bosch gepikt. De locatie is Cafe Bar-Le-Duc, waar ook altijd de JUG Den Bosch plaats vindt. De tijd is van 14:00 tot 17:00 maar met optie tot uitloop en wat eten in het cafe.

Inschrijven kan via de volgende link:
www.joomlacommunity.eu/joomla-gebruikers...pen/details/554.html
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
22 feb 2015 11:08 #7945 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic meeting over PHPstorm
Veel plezier morgen mannen! Hmmm, Kolleke. ::drinks::

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
22 feb 2015 11:08 #7944 door Gast
Beantwoord door Gast in topic meeting over PHPstorm
Over PHPstorm-sessie van morgen:
Zoals Jisse had voorgesteld op forum.joomlacommunity.eu/showpost.php?p=120210&postcount=16 heb ik met Mikhail Vink, PhpStorm Product Marketing Manager bij JetBrains, afgesproken dat we om 16.00 uur met hem gaan Skypen. Hij kan een Tips & Tricks presentatie geven en/of we kunnen vragen stellen.

Ik zorg dat ik Skype op mijn laptopje heb staan en zal even de verbinding met hem uittesten. Ik neem boxjes mee voor het geluid (en een cameraatje) en dan alles op de beamer. Dit werkte altijd goed bij de JUG010.

Uit z'n mail van zo-even:
Yes, I'll be able to connect around 16:00. My skype is mvinkms. Can do both tips'n'tricks and QA session, whatever works better.

Thank you and see you tomorrow!

Regards,
Mikhail
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
22 feb 2015 11:08 #7943 door Gast
Beantwoord door Gast in topic meeting over PHPstorm
@Herman: Composer please :-P Daar ben ik wel benieuwd naar!

Ik kan wel Phing doen? Of Automatische FTP deployment?
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
22 feb 2015 11:08 #7942 door Gast
Beantwoord door Gast in topic meeting over PHPstorm
Ook prima. Van harte wellom!
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
22 feb 2015 11:08 #7941 door Gast
Beantwoord door Gast in topic meeting over PHPstorm
Lijkt me goed als we een lijstje maken van wie waar iets van wil laten zien. Ik wil iets laten zien van gebruik van Composer in PHPstorm, maar kan ook wel wat over Git laten zien.

Wil graag zelf wat meer leren over breakpoints in een Joomla-extensie, want daar zit ik wat mee te klooien en dat laat ik dan maar zitten. Dus als iemand daar iets van kan laten zien, dan graag; zo niet, dan ga ik dat ook voorbereiden.


Bericht toegevoegd op 16 april 2015 om 09:32
Vorige bericht was op 16 april 2015 om 09:28


refactoring is ook iets dat ik wil laten zien.
Discussie gesloten.
  • Jisse Reitsma
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Oprichter van Yireo, lead ontwikkelaar van diverse Joomla extensies, programmeur, trainer
Meer
22 feb 2015 11:08 #7940 door Jisse Reitsma
Beantwoord door Jisse Reitsma in topic meeting over PHPstorm
He Herman,

Heel tof. Ik vind het altijd wel tof om zulke mensen aan jezelf te binden. Zullen we hem vragen om 16:00 uur online te zijn met Skype? Zou voor hem een goede tijd moeten zijn. Doen? We staan nu op 7 man, en ik denk dat het leuk zou zijn voor Mikhail als er nog wat mensen bij komen - ik ga nog wat tweeten.

www.joomlacommunity.eu/joomla-gebruikers...pd-phpstorm-ide.html
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
22 feb 2015 11:08 #7939 door Gast
Beantwoord door Gast in topic meeting over PHPstorm
Ik had Mikhail Vink,PhpStorm Product Marketing Manager bij JetBrains nog over onze bijeenkomst laten weten en ook gezegd dat ik onze mails hier in de thread had gezet (en nog de JoomlaDagen en JAB vermeld). Hier zijn reactie van zo-even:


Hi Herman,

I'm sorry for delay. Yeah, that's unlikely I'll be around on 21st, but I'll be just back from US and will be glad to call-in via Skype or some other system to show some tips'n'tricks and answer questions, definitely no objections on publishing our emails.

We'll be also glad to provide some PhpStorm licenses to raffle at the event.

There is a possibility I'll come for an event in Prague, but not sure yet about my schedule.

Thank you!

Regards,
Mikhail
Discussie gesloten.
  • slibbe
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
22 feb 2015 11:08 #7938 door slibbe
Beantwoord door slibbe in topic meeting over PHPstorm
Oops. Dan kan ik 'eigenlijk' niet :eek:

Eerste sta-in-de-weg is opgelost (in thin air). Nu nog zorgen dat ik die middag kan....

Proud participant of jcycle.org :-)
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
22 feb 2015 11:08 #7937 door Gast
Beantwoord door Gast in topic meeting over PHPstorm
Cool aangemeld!

Ben nog geen 6 maanden met PHPStorm bezig, dus ik reageer later (na meer ervaren mensen) of ik iets kan bijdragen (als niemand anders mijn onderwerpen al heeft voorgesteld). Maar ik heb nu met PHPStorm in combinatie met Git, Phing (niet ping :-P), SQL (direct in PHPStorm), Local History, (automatische) sync/deployment naar externe locatie (FTP). Maar ik ben dus geen expert in PHPStorm nog.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena