Problemen met datumweergave na update naar 3.8 *

  • Margriet
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 okt 2017 07:17 #15113 door Margriet
Beantwoord door Margriet in topic Problemen met datumweergave na update naar 3.8 *
Als het tijdens de update fout is gegaan, dan kan je dan heel eenvoudig herstellen door via de update component de core bestanden te laten overschrijven.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 okt 2017 07:32 #15114 door

Als het tijdens de update fout is gegaan, dan kan je dan heel eenvoudig herstellen door via de update component de core bestanden te laten overschrijven.

Al geprobeerd maar dat verhelpt het probleem helaas niet.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
03 okt 2017 08:11 #15115 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Problemen met datumweergave na update naar 3.8 *
Ik zou het verder niet meer weten behalve dat je dan bij jeMenu's: Bewerk menu-item > home
en dan bij tabblad weergave en opties alles op Gebruik algemeen zet .
Maar ja dat zal je ook al geprobeerd hebben.

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 okt 2017 09:05 #15118 door

Ik zou het verder niet meer weten behalve dat je dan bij jeMenu's: Bewerk menu-item > home
en dan bij tabblad weergave en opties alles op Gebruik algemeen zet .
Maar ja dat zal je ook al geprobeerd hebben.

Ja, helaas al geprobeerd zonder resultaat :(
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 okt 2017 19:13 #15130 door
Na wat zoekwerk ben ik er toch achter dat het een templateprobleem moet zijn, want na enkele keren gewisseld te hebben naar Beez3 en Protostar kreeg ik nu plots wel de publicatiedatum op de hoofdpagina te zien. Maar na overschakelen naar JSN YoYo keert het probleem dus terug ...
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
04 okt 2017 06:42 #15134 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Problemen met datumweergave na update naar 3.8 *
Hallo,
Misschien is toch niet alles van de gebruikte template up to date je zou bij de template nog eens kunnen kijken
of hij toch nog iets meld over een mogelijke update (voor al die framework het plaatje is laatste als goed is).
Maar wat ( ik zelf zou )je ook kan proberen is om eens even een gratis template bij hun te downloaden om te
kijken of het probleem dan iet meer voorkomt(als goed is zijn dan alle posities nog het zelfde)
Gratis template om te proberen
maar vooral vergeet niet ook je browser cache (Ctrl+f5) te legen want vaak is dat ook een oorzaak dat men dingen
niet meer ziet

lvda
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
04 okt 2017 07:58 #15135 door
Template en framework van JSN YoYo zijn up-to-date. Ik heb JSN Boot eens geïnstalleerd en het probleem blijft: ik vermoed dus dat het met het framework te maken heeft.
JSN heeft met Joomla 3.8 een update moeten uitbrengen, en ik vermoed dat er iets schort aan het framework - ik heb nu maar uit pure armoede toch maar eens contact met JSN opgenomen maar aangezien mijn support-abonnement verlopen is, vermoed ik dat ik daar geen gehoor zal vinden ...
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 okt 2017 04:43 #15247 door
OK, na veel over en weer gemail blijkt het toch een bug te zijn in de template: als ik de icoontjes voor afdrukken e.d. aanzet, verschijnt de datum wel weer. Bedankt voor alle hulp!
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena