Problemen met datumweergave na update naar 3.8 *

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
22 sep 2017 18:31 #14979 door
Sinds de update naar Joomla 3.8 loop ik tegen een probleem aan: op de homepage ( www.mechamusica.be ) wordt bij artikels de aanmaakdatum niet meer aangegeven, terwijl zowel bij de artikelopties als bij de instellingen van de homepagina is aangegeven dat dit wel moet gebeuren.
Mijn template (JSN YoYo) en mijn JSN template framework zijn beide bijgewerkt tot de meest recente versie. Ik weet nu niet zeker of het probleem te maken heeft met de update naar 3.8 of met een fout in de template, maar ik ben niet van plan om mijn support-abonnement bij JSN te vernieuwen ... Kan iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt!
Onderwerp is gesloten.
  • Margriet
  • Bezoeker
  • Bezoeker
23 sep 2017 07:19 #14981 door Margriet
Beantwoord door Margriet in topic Problemen met datumweergave na update naar 3.8 *

Ik weet nu niet zeker of het probleem te maken heeft met de update naar 3.8 of met een fout in de template

Dat kan je snel controleren door Protostar als standaard template te zetten.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
23 sep 2017 07:45 #14982 door
Verrek, ja stom - daar had ik niet aan gedacht. Maar ook bij Protostar verschijnt de publicatiedatum dus niet op de hoofdpagina.
Wat ik heb gecheckt:
  • Inhoud > Artikelen > Opties: Toon publicatiedatum = Toon
  • Menu > Startpagina > Opties: Toon publicatiedatum = Gebruik algemeen (Toon)
Ik heb de Joomla core-bestanden opnieuw geïnstalleerd maar zonder resultaat ... Zie ik iets over het hoofd?
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
23 sep 2017 08:27 #14984 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Problemen met datumweergave na update naar 3.8 *
Hallo,
Welk menu-item heb je gekozen voor de home pagina ?
want als ik gewoon op artikel klikt komt er wel een datum te voorschijn.

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
23 sep 2017 18:50 #14989 door
Voor de homepagina heb ik als menu-item speciale artikelen gekozen. Bij de losse artikels verschijnt de datum bij het artikel inderdaad wél.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
24 sep 2017 06:28 #14991 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Problemen met datumweergave na update naar 3.8 *
Hallo,
wat gebeurt er als je deze > 'Menu > Startpagina > Opties: Toon publicatiedatum = Toon zet
of kies desnoods voor een testje ook de Toon aanmaakdatum = toon
dan weet je of misschien aan template ligt
of selecteer bij Inhoud > Artikelen: Speciale artikelen alle die artikelen en druk op de knop publiceren

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
24 sep 2017 13:12 #14996 door
Bedankt voor je suggesties, Leen, maar helaas: geen ervan heeft het gewenste effect :(
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 okt 2017 05:05 #15110 door
Ik heb nog enkele uurtjes verder gezocht en geëxperimenteerd, maar zonder resultaat ... Help :o
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
03 okt 2017 06:57 #15111 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Problemen met datumweergave na update naar 3.8 *
Hallo,
Heb je misschien ooit in het verleden een overide gemaakt in de template ?
je zou eens kunnen kijken bij je template > en dan in de map html of je dar iets ziet staan
en dan zou je eerst een backup kunnen maken en dan die naam hernoemen(als dat lukt)
of verwijderen ik gok dat mogelijk een map com-content of iets van dien aard kan staan
ps
maar nogmaals is gewoon een gokje als bij mij zelf iets vreemds gebeurd met weergaves
en ik kan het niet vinden kijk ik ook vaak daar en verwijder ik zulke mapjes om uit te sluiten
dat het mogelijk daar van dan kan komen.



lvda
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 okt 2017 07:08 #15112 door
Alweer bedankt voor je suggestie, Leen, maar ik heb nooit een override gemaakt; bovendien doet het probleem zich ook voor met de Protostar-template ... Uit nieuwsgierigheid heb ik eens een andere template geïnstalleerd, en daar doet het probleem zich ook voor, dus ik heb de indruk dat er bij de update naar Joomla 3.8 toch iets fout is gelopen.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena