Css code stylen suffix

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
30 aug 2017 07:15 #14455 door
Beantwoord door in topic Css code stylen suffix
Ik heb hem nu met een module op de 'main-bottom' positie gezet. volgens mij draait daar nu nog niks op dus mocht iemand mij kunnen helpen om die scherm breed te stylen dan zou t super zijn :D
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
30 aug 2017 13:19 #14471 door
Beantwoord door in topic Css code stylen suffix
Zo te zien staat hij nu in een module die is ingericht voor een slideshow... De breedte daarvan wordt nog steeds bepaald door .uk-container. Ik heb geen idee wat in jouw template de consequenties voor zo'n slideshow module zijn als je .uk-container nu breder maakt.
Overigens: staar je niet blind op "schermbreed" (je bedoelt trouwens "browser-venster-breed")!
Er is ooit onderzoek gedaan naar de verschillende browser-venster-afmetingen van de bezoekers van een vrij drukke site, en dat liep in de duizenden!! Oftewel: het is zonde om heel veel moeite te doen om iets op jouw scherm in jouw browser op volle breedte te krijgen, terwijl de meeste bezoekers van je site 'm bezoeken vanaf een telefoon (of een ander klein schermpje). (En als je je template wilt gaan overriden om een div breder te maken, zul je ook moeten uitzoeken welke breakpoints de template gebruikt, en zul je je override voor de breakpoints moeten aanpassen. )

Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
30 aug 2017 16:29 #14475 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Css code stylen suffix
De div die je nu gebruikt zit in de main ingesloten en die is ook niet volle breedte.

Probeer eens het volgende:
Code:
.tm-block-footer {background-image: url(/"http://www.giezee.nl/images/accu-website.jpg"); position:relative;height: 840px;}

Zet deze code eens in de css en laat even weten wanneer je dit gedaan hebt.

Groet,
Patrick

ps. de url link mag je natuurlijk ook inkorten :D
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
31 aug 2017 11:51 #14501 door
Beantwoord door in topic Css code stylen suffix
staat erin :) maar verkeerde positie :(
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
31 aug 2017 12:36 #14502 door
Beantwoord door in topic Css code stylen suffix
ik heb hem nu op de Tm main bottom staan dat is opzich goed alleen als ik de module met het plaatje die er overheen staat uit zet is hij weg. Ook als ik een 'lege' module aan zet op die positie :( pagina/browser breed laat ik varen, heb de maker van het plaatje gevraagd om een transparante achtergrond ;) zo kan het ook :)
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena