Upload pakketbestand

  • Kaja van Grieken
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • xxx
Meer
27 mrt 2017 08:24 #12255 door Kaja van Grieken
Beantwoord door Kaja van Grieken in topic Upload pakketbestand
Het wil nog niet erg lukken. Ik zie wel bij templates/stijlen dat momenteel kennelijk alleen Protostar pagina's toegewezen heeft gekregen, maar ook met deze template krijg ik een blanco site. Beez en Purity hebben geen toegewezen pagina's terwijl Beez dat eerder wel had, want ik kon gewoon wisselen tussen Beeze en Protostar. Als ik ga bewerken kan ik alleen kiezen voor menu toewijzen. Dat heb ik gedaan, bij Protostar, maar dat levert niks op. Waar/hoe kan ik pagina's toewijzen?
Ik stuur weer wat bijlagen mee ter verduidelijking.
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Kaja van Grieken
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • xxx
Meer
27 mrt 2017 08:38 #12256 door Kaja van Grieken
Beantwoord door Kaja van Grieken in topic Upload pakketbestand
@ Hans van der Meer: vlak na het bericht dat ik zojuist hier boven plaatste kwam jouw reactie binnen.

Volgens mij heb al ik gedaan wat je daarin zegt, maar het probleem blijft bestaan, ook na de tips van Leen. Zou je willen reageren op mijn reactie hier boven?
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
27 mrt 2017 08:45 #12257 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Upload pakketbestand
als je bij Templates: Stijlen (website) al je template's ziet staan klik je op jouw template op het sterretje zodat die geel/oranje wordt
verder is je plaatje menu-items bij main menu alles aanvinken.
en als ik me niet vergist moet er wel al ergens in je hoofdmenu een start item zijn
verder dacht ik dat het ook nog kan zijn als je wel een menu-item heb aangemaakt maar daar verder nog geen artikel
of dergelijke heb toegewezen dat hij dam misschien ook blank scherm geeft(maar weet ik niet geheel zeker)
ps

lvda
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Kaja van Grieken
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • xxx
Meer
27 mrt 2017 09:33 #12258 door Kaja van Grieken
Beantwoord door Kaja van Grieken in topic Upload pakketbestand
@Leen: ik heb een startpagina en het aanvinken van alle menu-items lost niks op...
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
27 mrt 2017 09:50 #12259 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Upload pakketbestand
Staat de site al online(geef desnoods een linkje er na toe) en heeft de site al wel gewerkt dus iets al iets zien of krijg je fout meldingen ?
misschien zoeken we geheel verkeerd en is er iets anders aan de hand bv
SEO-instellingen nog niet goed of een htaccess die de boel blokkeert.


lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Kaja van Grieken
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • xxx
Meer
27 mrt 2017 10:20 #12261 door Kaja van Grieken
Beantwoord door Kaja van Grieken in topic Upload pakketbestand
De site is online geweest, maar geeft sinds het installeren van Purity een blanco pagina, bij elke template die ik probeer, ook na het schoonmaken van de cache. webadres: www.stolpersteinewarffum.nl Ik heb zojuist eens gekeken bij 'waarschuwingen' in het beheergedeelte en vond daar de waarschuwing dat de php tijdelijke map niet is ingesteld. Zie schermfoto.

De vraag is nu dus: waar vind ik de php tijdelijk map? Het zou fijn zijn als de oplossing daar te vinden is!
Ik ga straks eerst maar eens lunchen, en dan weer verder. Dank voor het meedenken in ieder geval
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
27 mrt 2017 10:41 #12263 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Upload pakketbestand
Ik vermoed dat er een plugin is die voor je lege pagina zorgt. Heb je alleen die T3 plugin extra geïnstalleerd? Schakel die eens uit bij Extensies - Beheren - Plugins.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Kaja van Grieken
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • xxx
Meer
27 mrt 2017 11:34 #12264 door Kaja van Grieken
Beantwoord door Kaja van Grieken in topic Upload pakketbestand
@Hans van der Meer. Uitschakelen van de plugin T3 heeft niet geholpen. Is het wel de goede plugin? Zie schermfoto
Ik heb de php tijdelijke map (zie vraag hier boven) ook nog niet gevonden. Nu eerst klussen in de tuin. Elke vorm van meedenken is welkom!
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
27 mrt 2017 12:36 #12265 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Upload pakketbestand
Hallo,
kijk een ipv bij plugin beheer bij extensies > beheren > beheren en geef daar eens T3 in als zoek opdracht
misschien komen er dan meer te voorschijn( ik heb ergens een test site en daar vind ik zie plaatje)
en anders mag je ook via Pm berichtje een tijdelijk backend inlog sturen dan kijk ik even of ik het kan vinden
als goed is moet je dan op mijn naam klikken en dan zie je rechts twee sprekende ballonnetjes)

lvda
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Kaja van Grieken
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • xxx
Meer
27 mrt 2017 12:50 #12266 door Kaja van Grieken
Beantwoord door Kaja van Grieken in topic Upload pakketbestand
Dankjewel Leen. Ik heb steeds op T3 gezocht en krijg er maar één, heel anders dan bij jou dus. Misschien moet ik nog meer T3 bestanden uploaden... Als dat zo is hoor ik het graag.
Dank voor je aanbod om mee te kijken. Ik ben momenteel in de tuin bezig en ga pas later weer verder.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena