Hulp nodig om de website weer goed te krijgen! stap 1: de menubalk.

  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
23 feb 2017 17:39 #11909 door Rondeb
Hallo,

ik zie nu een menu staan maar die staat op de zijkant klopt dat?

Zet het menu (module) op positie header of mainbody_top en probeer het dan nogmaals met die nav-pills code

Groeten Ron
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
23 feb 2017 17:42 #11910 door
Ja dat klopt.
Fred, uit het vorige bericht, is wat dingen aan het proberen. Het zij-menu moet daar blijven. Maar er is ook nog een boven menu met drie items die verticaal stond en horizontaal moet, maar die is nu even niet zichtbaar.
Bedankt voor je tip i.i.g. en ik ga heel hard duimen dat Fred eruit komt! En anders meld ik me hier weer :-)
Fijn dat er zo vlot gereageerd wordt.
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
23 feb 2017 17:55 #11912 door Fred
@Ron,

We dachten dat Protostar gebruikt is als template, maar dat is nier zo het is een Gavem template, dus de oplossing " nav-pills" gaat hier niet op. Er zijn nog een aantal extensie problemen die moeten worden opgelost. Maar het grootste probleem is dat er op dit moment helemaal niet mee te werken is en dat er een probleem is bij de hoster. De backend (admin) en de frontend werken prima, maar als er via de admin een aanpassing wordt gedaan duurt het minsten 10 minuten voordat deze aan de voorkant te zien is, en dat bij elke handeling. Op deze manier kan je niets doen want dit is geen werken zo. Dus eerst moet de hoster dit oplossen daarna kan er verder gekeken worden.

Wordt vervolgd.....

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
23 feb 2017 18:21 #11915 door Rondeb
@Fred misschien Cache cleaner van Regular Labs en deze op automatisch zetten!

Succes ermee.

Groeten Ron :D
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
23 feb 2017 22:30 #11921 door Fred
@Ron,
Had cachecleaner al geplaatst , maar heeft geen enkel effect op het probleem! Bericht is naar de hoster, ff afwachten!

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
24 feb 2017 12:12 #11927 door Fred
@all,

Even vervolg melden.
De hoster heeft inmiddels actie ondernomen en de website werkt weer goed, er is geen wachttijd meer nadat via de admin iets is aangepast.

Hierdoor heb ik wat beter kunnen kijken naar het e.e.a.;

1) Mainmenu horizontaal lukt niet! Dit is opgelost en er is nu wel een horizontaal menu. Er is in deze template geen modulepositie voor een horizontaal mainmenu (kan wel vertikaal). Als een horizontaal menu gewenst is moet dat via de template worden ingesteld/ingeregeld, dit is nu gedaan!

2) Logo moet links naast het menu (staat er nu boven). Ook dit moet via de template worden ingesteld/ingeregeld en niet via een aparte html-module, dit is nu gedaan!

3) Reclame teksten van de template zijn her en der op elke pagina zichtbaar. Deze zijn nu wel, deels opgelost via instelling in template en deels opgelost via CSS.

4) Bij een K2-content-item (de overblijf) staat een icon van een map boven, dit is ongewenst. Dit is ook weg, kwestie van in het K2-content-item een optie uitzetten.

5) De volgorde van de gepubliceerde nieuwsbrieven met afbeeldingen (in een K2-content-item) staan niet netjes en niet op volgorde. De content beheerder heeft op diverse manier telkens een nieuwsbrief toegevoegd, hierdoor staat eea niet netjes en ook niet op volgorde, dit moet even opnieuw en op volgorde worden gedaan. Beter, eenvoudiger en geadviseerd is om hiervoor de gratis nieuwsbrieven extensie Acymailing te gaan gebruiken, hiermee bedien je eenvoudig je klanten en is er op de website een nette lijst van alle gepubliceerde nieuwsbrieven zichtbaar.

Tot zover.

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
28 feb 2017 17:02 #11945 door Fred
Deze kan op opgelost!!

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena