Hulp nodig om de website weer goed te krijgen! stap 1: de menubalk.

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 jan 2017 18:43 #11273 door
Beste mensen,
Ik ben nieuw in Joomla. Voorheen deed ik alleen de inhoud vullen, maar onze webmaster is helaas regelmatig afwezig en na de overstap naar de nieuwste versie zijn er wat dingen niet in orde. Ik wil nu zelf graag leren hoe ik dit moet doen, maar ik ben een beetje een leek.
Geen idee of ik dit soort vragen hier mag stellen, maar hier de eerst (van, als het mag) nog wat meer vragen.

In de vorige versie van Joomla stond de menubalk met de items boven aan de pagina over de gehele breedte. In de nieuwste versie staan de items onder elkaar in de linker bovenhoek. Hoe krijg ik deze weer naast elkaar? Ik vind het zo geen gezicht.

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen!

groeten Ilona
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
09 jan 2017 21:36 #11276 door Rondeb
Hallo Ilona,

als eerste van harte welkom hier.

Om dat je een beginner bent heb je wel wat aan deze handleiding daar wordt uitgelegd hoe je joomla installeert enz enz

Wat betreft je probleem neem een kijkje hier dan wordt het je wel duidelijker.

Wordt in bovenstaande handleiding uitgelegd hoe je dus horizontaal menu maakt door middel van de class nav-pills
Succes ermee.

Groeten Ron
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
11 jan 2017 13:53 #11296 door Fred
Hoi Ilona,

1) Je mag hier alle vragen stellen die Joomla! gerelateerd zijn.
2) Kan jij even het webadres vd website vermelden (voorbeeld: www.webadres.nl )