- Ontvangen bedankjes 1
Wat is er mis met mijn website?
- Aad van der Klaauw
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
05 jan 2025 16:25 #26280
door Aad van der Klaauw
Beantwoord door Aad van der Klaauw in topic Wat is er mis met mijn website?
Het is gelukt. Ik heb via FTP jmijn
.htaccess hernoemd naar htaccess-old.txt en mijn PHP-versie even naar 8.2 verlaagd. Bedankt voor het goede advies.
.htaccess hernoemd naar htaccess-old.txt en mijn PHP-versie even naar 8.2 verlaagd. Bedankt voor het goede advies.
Onderwerp is gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Admin
-
- Weet soms dingen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 2
05 jan 2025 22:30 #26282
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Wat is er mis met mijn website?
Hoi Aad!
Fijn dat je eerste probleem opgelost is en jammer dat het nu resulteert in een nieuw probleem.
Ik heb je laatste bericht hierover gesplitst naar een nieuw onderwerp, aangezien we graag één probleem per onderwerp willen zien in verband met een makkelijk doorzoekbaar forum voor als andere mensen een identiek probleem hebben.
Hiermee gaat dit onderwerp dan ook op slot.
Fijn dat je eerste probleem opgelost is en jammer dat het nu resulteert in een nieuw probleem.
Ik heb je laatste bericht hierover gesplitst naar een nieuw onderwerp, aangezien we graag één probleem per onderwerp willen zien in verband met een makkelijk doorzoekbaar forum voor als andere mensen een identiek probleem hebben.
Hiermee gaat dit onderwerp dan ook op slot.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.