Kan bron van metadata in homepage niet meer terugvinden.

  • Youll
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
04 mei 2022 06:32 #24116 door Youll
Denk dat je een open graph plugin gebruikt met de url er vast ingezet. Overigens zou ik altijd een redirect maken (www naar non-www of andersom) omdat Google nu duplicate content constateert.
Onderwerp is gesloten.
  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
04 mei 2022 12:44 #24119 door Meindert
@Youll: Bedankt voor je tips!
Hierdoor kreeg ik de ingeving om op de homepage eens naar alle links te kijken, die verwijzen naar de URL zonder de www.
Daarbij ontdekte ik dat ik de URL bij 'Home' als enige verwees naar wandelcoachfriesland.nl, terwijl alle andere links naar de www.-versie leidden. Na aanpassing van de Home-URL was het probleem opgelost. Blijft nog even vreemd dat de locatie van metadata van de URL-versie zonder www. voor mij nog onvindbaar is, maar dat is nu geen groot probleem mee.

Wat je opmerking over de redirect betreft, daar zal ik mij nog even in verdiepen. Volgens mij is er namelijk sprake van slechts één contentpagina die via twee verschillende URL's bereikbaar is. Ik weet niet of Google dat ook als duplicate content beschouwt.

@Ron: Ook jij nog bedankt voor je aanbod. Is wat mij betreft nu niet meer nodig.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
14 mei 2022 04:51 #24145 door Gast
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena