Kan bron van metadata in homepage niet meer terugvinden.

  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
02 mei 2022 16:29 #24101 door Meindert
Ik begrijp er niets meer van!

Ik dacht te weten hoe ik metadata toevoeg aan mijn artikelen en menu's, maar het lukt mij nu niet meer om de metadata te wijzigen op de homepage van mijn website.

Het gaat om de URL wandelcoachfriesland.nl/ .
Wanneer ik bij paginabron kijk zie ik hier staan:
Code:
<meta name="metatitle" content="Welkom bij Wandelcoach Friesland | Natuurfotowandelcoaching - Wandelcoach Friesland" /> <meta name="twitter:title" content="Welkom bij Wandelcoach Friesland | Natuurfotowandelcoaching - Wandelcoach Friesland" /> <meta name="twitter:description" content="Welkom bij Wandelcoach Friesland | Natuurfotowandelcoaching" /> <meta property="og:title" content="Welkom bij Wandelcoach Friesland | Natuurfotowandelcoaching - Wandelcoach Friesland" /> <meta property="og:description" content="Welkom bij Wandelcoach Friesland | Natuurfotowandelcoaching" /> <meta property="og:url" content="https://wandelcoachfriesland.nl/" />
De tekst "Welkom bij Wandelcoach Friesland ...etc " wil ik nu wijzigen, maar ik kan niet meer terugvinden waar ik deze tekst heb geplaatst.

Bij https://www.wandelcoachfriesland.nl staat bij paginabron alleen vermeld:
Code:
<meta name="description" content="Voor rust- en stiltezoekers. Kom tot rust in de natuur met Wandelcoach Friesland. Wat heb je nodig?
Deze metadata kan ik gewoon wijzigen. Geen probleem.

Bij de Algemene Instellingen heb ik de 'Algemene metabeschrijving van website' leeg gelaten.

In Menu's verwijst het menu-item 'Home' naar de link wandelcoachfriesland.nl .
De logo-link in de template verwijst naar index.php. In de template heb ik geen tekst "Welkom bij Wandelcoach Friesland ...etc " geplaatst.

De standaard startpagina "Wandelcoach Friesland voor rust- en stiltezoekers", met als alias "kom-tot-rust-in-de-natuur-met-wandelcoach-friesland-natuurfotowandelcoaching" via menu-item "Wandelcoach Friesland voor rust- en stiltezoekers" (alias: kom-tot-rust-in-de-natuur-met-wandelcoach-friesland-natuurfotowandelcoaching) bevat als metabeschrijving "Kom tot rust in de natuur etc. ", dus geen "Welkom etc. "

Het artikel "Kom tot rust in de natuur met Wandelcoach Friesland" (alias "kom-tot-rust-in-de-natuur-met-wandelcoach-friesland-natuurfotowandelcoaching") bevat evenmin een metabeschrijving met "Welkom...etc".

Waar-o-waar kan ik nu toch de metadata met "Welkom bij Wandelcoach Friesland ...etc" terugvinden om te wijzigen???
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
02 mei 2022 19:41 #24102 door Rondeb
Hoi Meindert,

kijk eens bij het menu item onder tab paginaweergave zie of je daar bij browsertitel iets hebt ingevuld ;)

Groeten Ron :D
Onderwerp is gesloten.
  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
02 mei 2022 20:50 #24103 door Meindert
[quotePost id="24102"]Hoi Meindert,

kijk eens bij het menu item onder tab paginaweergave zie of je daar bij browsertitel iets hebt ingevuld ;)

Groeten Ron :D [/quotePost]

Hoi Ron,

Had ik al gekeken, maar daar staat niets.

Groeten, Meindert
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
02 mei 2022 20:54 #24104 door Rondeb
Wat is je websitenaam bij algemene instellingen?

Het lijkt erop dat je website naam overal voor wordt neergezet.

Groeten Ron :D
Onderwerp is gesloten.
  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
02 mei 2022 21:07 #24105 door Meindert
Bij de algemene instellingen staat als website naam 'Wandelcoach Friesland' vermeld.
Bij de SEO-instellingen heb ik vermeld staan dat de websitenaam ná de paginatitels moet worden vermeld.
Maar dit is het probleem niet.

Groeten, Meindert
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
02 mei 2022 21:35 #24106 door Rondeb
Dat is het dus ook niet.

Als test kun je even een andere template nemen en zien of de meta dan veranderd.

Groeten Ron :)
Onderwerp is gesloten.
  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
03 mei 2022 09:12 #24109 door Meindert
Dag Ron,

Ik heb twee andere templates uitgeprobeerd, maar de meta blijft hetzelfde.

Ik vind het ook zo vreemd dat de meta gegevens verschillen bij de wandelcoachfriesland.nl en de www.wandelcoachfriesland.nl . Dus alleen bij de URL zonder www.


Groeten, Meindert.
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
03 mei 2022 13:55 #24112 door Rondeb
Wanneer je tekst op de homepage aanpast dan verandert het bij www. website en ook zonder www. ?

Groeten Ron :)
Onderwerp is gesloten.
  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
03 mei 2022 19:33 #24114 door Meindert
Gewijzigde tekst op de homepage blijft mét en zonder www. gelijk. De metadata blijft echter verschillen...
Ik blijf het gek vinden omdat ik ooit deze metadata toch zelf ergens heb ingevuld.

Voor de zekerheid heb ik zojuist ook de map wandelcoachfriesland.nl/cache geleegd. Dat leverde helaas ook niets op. De gebackupte cache-bestanden heb ik vervolgens weer teruggeplaatst in de cache-map.
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
03 mei 2022 20:55 #24115 door Rondeb
Hoi Meindert,

wanneer je wilt wil ik wel een kijkje nemen in je site.

Stuur me dan via PM super user login en ik neem een kijkje en los het eventueel op.

Groeten Ron :)
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena