Hier kan je vragen over het installeren van Joomla! plaatsen!

Hulp gevraagd bij foutmelding installatie Joomla 3.9.23

  • Kaja van Grieken
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • xxx
Meer
30 nov 2020 10:47 #22175 door Kaja van Grieken
Beantwoord door Kaja van Grieken in topic Hulp gevraagd bij foutmelding installatie Joomla 3.9.23
Dit is de melding die ik krijg:

Mon Nov 30 01:29:02.311915 2020] [ssl:warn] [pid 4365:tid 139834782619776] AH01909: www.stolpersteinewarffum.nl:443:0 server certificate does NOT include an ID which matches the server name
[Mon Nov 30 10:20:06.818723 2020] [ssl:warn] [pid 4365:tid 139834782619776] AH01909: www.stolpersteinewarffum.nl:443:0 server certificate does NOT include an ID which matches the server name

En @Margriet: ik heb het bijna alle dagen sinds de eerste poging opnieuw geprobeerd, en dat helpt niet...

Beiden dank door de hulp, stap voor stap op weg naar een oplossing, hoop ik....
Discussie gesloten.
  • Youll
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
30 nov 2020 10:47 #22176 door Youll

Wat je wel kan doen is kijken wat er in het .PHP bestand staat want het hoort standaard niet in Joomla.

Dat is een map en geen bestand en het is een servermap en geen joomla map, want die staan in public_html. Dus hier is, zoals al aangegeven door Margriet, niks mis mee.
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
30 nov 2020 11:13 #22178 door Rondeb
Hoi Kaja,

de foutmelding die je hier boven aangeeft zijn (https:) SSL certificaten fouten en het lijkt me sterkt dat daar de fout door komt.
Natuurlijk is het wel verstandig om te kijken om SSL ook goed in te stellen.

Als je wilt wil ik wel een kijkje in je backend nemen en kijken of ik een oplossing voor je kan vinden neem dan contact met me via pm.

Natuurlijk deel ik deze oplossing hier ;)

groeten Ron :D
Discussie gesloten.
  • Kaja van Grieken
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • xxx
Meer
30 nov 2020 11:15 #22179 door Kaja van Grieken
Beantwoord door Kaja van Grieken in topic Hulp gevraagd bij foutmelding installatie Joomla 3.9.23
Dank weer voor de reacties,

Ik ga zodra ik verder kan gaan met dit probleem eerst iets doen met de Akeeba tip.

Ter verdere info hier nog een paar schermafbeeldingen van wat ik krijg als ik in Direct admin klik op controleer en repareer.
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Kaja van Grieken
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • xxx
Meer
30 nov 2020 11:34 #22180 door Kaja van Grieken
Beantwoord door Kaja van Grieken in topic Hulp gevraagd bij foutmelding installatie Joomla 3.9.23
@Rondeb, ik zie je laatste reactie pas nu, nadat ik mijn vorige reactie verstuurde.

Dank voor je aanbod, ik ga er graag op in als het nodig is. Vanmiddag eerst die Akeeba tip opvolgen en zien of er tijd is voor meer.
Zoals eerder al aangegeven moet ik een beetje woekeren met mijn tijd en kan ik niet aaneengesloten hiermee bezig zijn.
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
30 nov 2020 11:44 #22181 door Rondeb

@Rondeb, ik zie je laatste reactie pas nu, nadat ik mijn vorige reactie verstuurde.

Dank voor je aanbod, ik ga er graag op in als het nodig is. Vanmiddag eerst die Akeeba tip opvolgen en zien of er tijd is voor meer.
Zoals eerder al aangegeven moet ik een beetje woekeren met mijn tijd en kan ik niet aaneengesloten hiermee bezig zijn.


Is prima kijk maar even ik stuur je via pm me mail adres zodat je met via de mail de gegevens kunt sturen.

Succes ermee.

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Kaja van Grieken
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • xxx
Meer
30 nov 2020 12:54 #22184 door Kaja van Grieken
Beantwoord door Kaja van Grieken in topic Hulp gevraagd bij foutmelding installatie Joomla 3.9.23
Dankjewel Ron, je hoort nog van me.

Hartelijke groet,

Kaja
Discussie gesloten.
  • Kaja van Grieken
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • xxx
Meer
30 nov 2020 13:05 #22185 door Kaja van Grieken
Beantwoord door Kaja van Grieken in topic Hulp gevraagd bij foutmelding installatie Joomla 3.9.23
Hoera!
Gekeken naar de Akeeba plugin. Die bleek op uitgeschakeld te staan.
Ik heb hem ingeschakeld.
Daarna werkte de Joomla update knop zoals ik het gewend was.

Ik zal deze reeks nu op 'aanvaard als antwoord' zetten.
Allen dank voor de hulp!

Kaja
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Kaja van Grieken
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • xxx
Meer
30 nov 2020 13:15 #22186 door Kaja van Grieken
Beantwoord door Kaja van Grieken in topic Hulp gevraagd bij foutmelding installatie Joomla 3.9.23
Het probleem is opgelost.

Bij de plugin instellingen bleek Akeeba Backup Update Check uit te staan.
Nadat ik die aan zette verliep de update van Joomla helemaal zoals ik dat gewend was.

Allen dank voor de hulp!
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena