Meetup Unit Testing

  • Jisse Reitsma
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Oprichter van Yireo, lead ontwikkelaar van diverse Joomla extensies, programmeur, trainer
Meer
24 mrt 2016 08:12 #2022 door Jisse Reitsma
Beantwoord door Jisse Reitsma in topic Meetup Unit Testing
We zitten dan even in de knoop met locatie. Roland heeft het uitgezocht: La Cocotte is een locatie waar we naar toe kunnen, Bar Dylans is gesloopt. Maar La Cocotte kost wel meteen 75 Euro, wat wel een beetje veel is voor gewoon een middagje klessebessen. Hebben we nog andere suggesties?
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 mrt 2016 08:12 #2031 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Meetup Unit Testing
Helemaal waar! Het wordt steeds leuker hier.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 mrt 2016 08:12 #2030 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Meetup Unit Testing
Zeker jammer, maar goed dat je prioriteiten stelt!

Vage plannen om een volgende keer bij ons huisje op een eilandje in de Bergse Achterplas bijeen te komen. Daar wrikken we dan naartoe. Wellicht is die verleiding niet te weerstaan ;)
Discussie gesloten.
  • Niels van der Veer
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fulltime nerd
Meer
24 mrt 2016 08:12 #2029 door Niels van der Veer
Beantwoord door Niels van der Veer in topic Meetup Unit Testing
ik moet mijn deelnam helaas afzeggen :-(
Onverwachts toch nog heel veel te doen voor school waardoor ik de vrijdag echt nodig heb...

Enorm jammer, ik hoop dat ik bij een andere sessie nog wel eens kan aansluiten!
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 mrt 2016 08:12 #2028 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Meetup Unit Testing
Rrrollend is pas vanaf 16.00 uur die vrijdag.
Discussie gesloten.
  • slibbe
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 mrt 2016 08:12 #2027 door slibbe
Beantwoord door slibbe in topic Meetup Unit Testing
Ik neem ook gewoon wat mee (zoals ik ook meestal doe).

Proud participant of jcycle.org :-)
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 mrt 2016 08:12 #2026 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Meetup Unit Testing
Yep, of 1,6 km vanaf Rotterdam Centraal, dat scheelt niet zoveel. Of met tramlijn 8, die rijdt van Centraal in de richting van Station Noord en andersom, vertrekt iedere 10 minuten en stopt bij ons om de hoek op de Zaagmolenstraat (halte Zwaanshals).

4e verdieping, met uitzicht op de skyline van Rotterdam.


Bericht toegevoegd op 7 juni 2016 om 13:18
Vorige bericht was op 7 juni 2016 om 13:16


Ik heb koffie en water. Laat even weten als er nog behoefte is aan ander eten of drinken (of neem zelf mee).


Bericht toegevoegd op 8 juni 2016 om 15:24
Vorige bericht was op 7 juni 2016 om 13:18


Weliswaar diverse hippe lunchrooms bij ons om de hoek (o.a. Hopper en Lof der Zoetheid ), maar dan ben je wel al gauw een uurtje weg. Ik was ervan uit gegaan dat iedereen z'n pakje brood meeneemt, zoals ik ook zou doen als we bij PJ af zouden spreken, maar misschien hebben jullie er andere ideeën over. Ik kan ook wat brood en beleg in huis halen. Zonder tegenbericht ga ik uit van de oorspronkelijke optie "broodtrommeltje mee", maar sta open voor andere suggesties. Roept u maar! Combinaties zijn natuurlijk ook mogelijk: wij zijn ontwikkelaars dus zooooo Agile en reactive... ;)
Discussie gesloten.
  • slibbe
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 mrt 2016 08:12 #2025 door slibbe
Beantwoord door slibbe in topic Meetup Unit Testing
Aha, Dus in Huize Peeren?

1,4 Km lopen vanaf Rotterdam Noord (NS). Dat is handig.

Proud participant of jcycle.org :-)
Discussie gesloten.
  • RolandD
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 mrt 2016 08:12 #2024 door RolandD
Beantwoord door RolandD in topic Meetup Unit Testing
Klinkt goed Herman, ik kom op de fiets als het weer het toelaat :) Mocht het vrijblijvend zijn dan wil ik wel als backup de auto aanmelden :P
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 mrt 2016 08:12 #2023 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Meetup Unit Testing
Bedankt voor de tip! Klinkt goed. Ik ga wel even een kijkje nemen.
Kort samengevat: verschillende mogelijkheden, dus het kan in ieder geval in R'dam doorgaan.


Bericht toegevoegd op 4 juni 2016 om 14:14
Vorige bericht was op 3 juni 2016 om 15:37


Ben zo-even bij dat Studenthotel langsgeweest en dat zou eventueel ook kunnen. Er is wel constant muziek en er zijn ook niet zo heel veel stopcontacten, maar daar is allemaal wel een mouw aan te passen en het is zeker een plek om eens wat af te spreken.

Ik ga dit weekend echter bij mij thuis (een beetje) opruimen en dan zijn alle 7 mensen die zich opgegeven hebben vrijdag vanaf 10.00 uur welkom bij Yepr, Ooievaarstraat 25-e, 3035 XB Rotterdam. Mail ([email protected]) of bel (06-23920335) me even wat je kenteken is als je met de auto komt, dan meld ik je (goedkoop) aan via Bezoekersparkeren. Vanaf Rotterdam CS ongeveer een kwartier à 20 minuten lopen; of korter als je gaat hardlopen :p . Of anders tramlijn 8, vóór het Centraal Station, richting Kleiweg, uitstappen op de Zaagmolenstraat, halte Zwaanshals.

Eind van de middag begint bij mij zowat om de hoek een evenementje Rrrollend Rotterdam , dus daar kunnen we eventueel met een hapje en drankje afsluiten (vooral leuk als het een beetje mooi weer is).
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena