Belegde broodjes bestellen via website, RSFORMS?

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
28 aug 2018 20:09 #17586 door Gast
Hallo,

Ik heb op dit moment een verouderd bestelsysteem. We bezorgen verschillende soorten belegde broodjes bij bedrijven en particulieren. Denk hierbij aan bijvoorbeeld:
- Broodje ham
- Broodje Kaas
- Broodje Kroket
- etc.
- etc.

Op elk product moeten ook weer "opties" zitten, zoals:
- met/zonder boter
- met/zonder sla
- etc.

Waar ik naar op zoek ben is iets voor mijn Joomla website waarmee klanten eenvoudig kun keuze aan kunnen geven en dat de keuze vervolgens bij ons via een e-mail binnenkomt.

Het liefste moet de totaalprijs ook weergegeven worden zodat mensen weten hoeveel de op locatie bij afhalen moeten betalen. Het mooiste zou natuurlijk zijn als het ook nog te integreren zou zijn met iDeal, maar dat is geen must.

Wat zou ik het beste hiervoor kunnen gebruiken? Zou ik dit met RSForms Pro kunnen? Kan RSForms Pro prijzen bij elkaar optellen?

Ik heb namelijk wel gezien dat er betalingsmodule voor beschikbaar is: www.rsjoomla.com/blog/view/415-rsformpro...plugin-launched.html

Mocht dit geen optie zijn, wat zou dan wel kunnen i.c.m. met mijn Joomla website?

Graag jullie advies.

Alvast bedankt!
Discussie gesloten.
  • Job van Barneveld
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
28 aug 2018 23:20 #17588 door Job van Barneveld
Beantwoord door Job van Barneveld in topic Belegde broodjes bestellen via website, RSFORMS?
Het zal even puzzelen zijn, maar de functionaliteiten die je vraagt zitten in RSformspro. Ook het optellen en betalen. Een alternatief zou ik zo snel niet weten.
Discussie gesloten.
  • Nico van Leeuwen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • x
Meer
18 sep 2018 14:06 #17698 door Nico van Leeuwen
Beantwoord door Nico van Leeuwen in topic Belegde broodjes bestellen via website, RSFORMS?
Je kunt e.e.a. ook in HikaShop maken afhankelijk van je wensen.
Voorbeeld
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
18 sep 2018 15:54 #17699 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Belegde broodjes bestellen via website, RSFORMS?
Hoi Stefaan,

Alles wat je wil kan zonder meer met RSForm!Pro.

En er zijn nog veel meer mogelijkheden met RSForm!Pro. Dit alles kom je te weten (het wordt je ter plekke uitgelegd) tijden de RSForm!Pro dag op 20 oktober in Rotterdam. Melde je hiervoor aan via de website www.rsformprodag.nl

We ontmoeten je graag .

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Anja de Crom
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Nadat ik tien jaar actief was als webdesigner (de laatste zes jaar samen met Hilda Abbing in WebLab4
Meer
21 sep 2018 08:49 #17717 door Anja de Crom
Beantwoord door Anja de Crom in topic Belegde broodjes bestellen via website, RSFORMS?
Ik ben een RSForm! Pro evangelist, maar ik zou in dit geval toch ook gaan voor Hikashop, met een oplossing zoals Nico hierboven laat zien.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena