DJPD februari: Dependency Injection

  • Jisse Reitsma
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Oprichter van Yireo, lead ontwikkelaar van diverse Joomla extensies, programmeur, trainer
Meer
29 dec 2014 19:02 #9035 door Jisse Reitsma
Beantwoord door Jisse Reitsma in topic DJPD februari: Dependency Injection
Hee Herman,

Supertof idee. Voor mij zijn de dagen niet echt een probleem - flexibel schema. Alle donderdagen ook nog beschikbaar. Ik noteer vooralsnog even zowel donderdag 12 als donderdag 19 in mijn agenda. Misschien dat ik ook wel naar 010PHP wil, dus voor mij is donderdag 19 een optie ofwel donderdagmiddag 12 met 010PHP combo.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
29 dec 2014 19:02 #9034 door Gast
Beantwoord door Gast in topic DJPD februari: Dependency Injection
Ik dacht: we stellen voor onze februari-meeting van DJPD eerst vast wanneer, daarna pas waar (mede afhankelijk van hoe veel of hoe weinig mensen er komen). In december was de DJPD-bijeenkomst op een dinsdag, in januari op een woensdag, dus zullen we het in februari eens op een donderdag doen? Of is er iemand die wel graag wil komen, maar dan juist niet kan? En is er een voorkeur voor de avond of voor de middag (of ergens ertussenin: eind middag + eten + begin avond). Op donderdagavond de 12de ga ik naar 010PHP-meeting. We zouden het ook kunnen combineren: die middag DJPD, dan samen eten en eventueel daarna naar 010PHP (is meestal redelijk op tijd afgelopen). Als wij op een donderdagavond bij elkaar komen, dan wordt het wat mij betreft 19 februari.

Kortom:
  • is voor jou een donderdag OK?
  • voorkeur middag of avond?
  • de 19de 's avonds?
  • of misschien een combi met 010PHP de 12de?
  • zijn er nog andere voorkeuren of voorstellen?
Discussie gesloten.
  • Pieter-Jan de Vries
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Programmeur, websitebouwer en Joomla! extensie-ontwikkelaar (www.obix.nl).
Meer
29 dec 2014 19:02 #9033 door Pieter-Jan de Vries
Beantwoord door Pieter-Jan de Vries in topic DJPD februari: Dependency Injection
Klinkt interessant. Ik ben er graag bij.

Wanneer en waar?
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena