20 mei - Ultimate Base Template

  • Jisse Reitsma
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Oprichter van Yireo, lead ontwikkelaar van diverse Joomla extensies, programmeur, trainer
Meer
16 mei 2015 08:00 #7364 door Jisse Reitsma
20 mei - Ultimate Base Template werd gestart door Jisse Reitsma
Hoi allemaal,

Aankomende woensdag 20 mei vindt er een sessie plaats onder de noemer Ultimate Base Template, gehost door Robert Kronshorst ( www.yolknet.nl/ ). We hadden uiteindelijk besproken dat de sessie ook gepromoot kon worden onder het hoedje van de Dutch Joomla Developers (waarbij de oorspronkelijke P van PHP inmiddels is komen te vervallen). En ik wilde daarna ook een inschrijfmogelijkheid plaatsen hier op de JC.eu site, maar dat laatste is niet meer gelukt - er ligt een nieuwe JC.eu site klaar die binnenkort wordt geactiveerd.

Dus hierbij even de gegevens:

Datum: woensdag 20 mei
Tijd: 13:30 uur
Locatie: Yolknet, Business Center De Ronde, 't Zand, De Ronde 15, Best

Onderwerp: Hoe stel je nu een ultieme basis template samen, met niet teveel tierelantijnen, maar wel een goede uitgangsbasis voor tal van projecten. Een brainstorm sessie om actief aan deel te nemen, zeker geen workshop.

Dank aan Robert voor het openstellen van zijn locatie, en aan de DJD jongens om een dergelijke brainstorm samen te stellen.

Volgens mij was er nu al een lijstje via Glip ontstaan voor iets van 12 mensen, maar ik heb niets meer gevonden via Glip - nou ja, ik heb gewoon geen zin om de historie van een maand door te ploeteren.

Groetjes,
Jisse
Discussie gesloten.
  • Joris Lange
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Bouwt Joomla websites, al langer dan Joomla bestaat. ;) Aandachtgebieden: [list] [*]front end we
Meer
16 mei 2015 08:00 #7365 door Joris Lange
Beantwoord door Joris Lange in topic 20 mei - Ultimate Base Template
De aankondiging is kort dag, maar ik zou hier graag bij zijn. Interessant thema waar ik net over gesproken heb bij JUG030. Kan ik zomaar komen? Hij staat niet op de DJP-pagina . Is er een ballotage, of hoe kan ik mij aanmelden?

Groet,
Joris
www.smartjoomlawebsites.nl
Discussie gesloten.
  • Jisse Reitsma
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Oprichter van Yireo, lead ontwikkelaar van diverse Joomla extensies, programmeur, trainer
Meer
16 mei 2015 08:00 #7366 door Jisse Reitsma
Beantwoord door Jisse Reitsma in topic 20 mei - Ultimate Base Template
Aankondiging is inderdaad kort. Vanwege "omstandigheden" lukt het momenteel niet om de events op de DJD-pagina te zetten. Volgende keer hopelijk wel. Bij mijn weten is er geen ballotage, en aanmelding kan gewoon door te komen ;)
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
16 mei 2015 08:00 #7367 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic 20 mei - Ultimate Base Template
Dag Jisse en anderen. Ik heb het evenement toch maar even aangemaakt: www.joomlacommunity.eu/joomla-gebruikers...e-base-template.html

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Jisse Reitsma
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Oprichter van Yireo, lead ontwikkelaar van diverse Joomla extensies, programmeur, trainer
Meer
16 mei 2015 08:00 #7368 door Jisse Reitsma
Beantwoord door Jisse Reitsma in topic 20 mei - Ultimate Base Template
Ha ha, tof. Dank je wel!
Discussie gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
16 mei 2015 08:00 #7369 door Robert
Beantwoord door Robert in topic 20 mei - Ultimate Base Template
Hallo allen. Ik heb nog niet eerder kunnen reageren vanwege een paar weekje buitenland. De gereserveerde ruimte biedt plaats aan 15 personen en dat aantal is bereikt. Hopelijk lezen mensen dit nog tijdig!

Yolknet - all for web
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
16 mei 2015 08:00 #7370 door Gast
Beantwoord door Gast in topic 20 mei - Ultimate Base Template
mmm ook net terug in NL, jammer dat het vol zit. Mogelijk nog wat suggesties vanaf hier?

Ik zou het bv leuk vinden als een basis template ook een 'basis' LESS bestand krijgt.
Discussie gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
16 mei 2015 08:00 #7371 door Robert
Beantwoord door Robert in topic 20 mei - Ultimate Base Template
Bedankt voor de suggestie. Het is een van de onderwerpen om te behandelen.
Het aantal aangedragen onderwerpen is groot en het aantal geïnteresseerden ook, dus de kans is groot dat er een vervolg aan de bijeenkomst van morgen wordt gegeven.

Yolknet - all for web
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena