- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Bij update van laatste versie 3.7 naar 3.8: 0 Class 'Joomla\CMS\Menu\Tree' not found
- Leen
- Gebruiker
- hobbie
Minder
Meer
21 sep 2017 16:03 #14948
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Bij update van laatste versie 3.7 naar 3.8: 0 Class 'Joomla\CMS\Menu\Tree' not found
Hallo Edward,
Nu weet ik niet waar je de extra plugin DirectPHP voor nodig had/heb maar mogelijk kan je heb gewoon verwijderen via
administrator > extensies > beheren daar laten zoeken DirectPHP en dan op de knop verwijderen klikken
want zo te zien wordt deze niet echt bij gewerkt directphp
indien dat niet wil kan zijn dat je foutrapportage nog op maximaal of hoog staat
administrator > Algemene instellingen > tabblad server
En de database heb je die ook via de knop boven in laten repareren ?
administrator > extensies > database
en als alles dan is bijgewerkt zou ik weer backup maken en naar je pc halen
en dan zou je weer poging kunnen wagen voor opgrade
Nu weet ik niet waar je de extra plugin DirectPHP voor nodig had/heb maar mogelijk kan je heb gewoon verwijderen via
administrator > extensies > beheren daar laten zoeken DirectPHP en dan op de knop verwijderen klikken
want zo te zien wordt deze niet echt bij gewerkt directphp
indien dat niet wil kan zijn dat je foutrapportage nog op maximaal of hoog staat
administrator > Algemene instellingen > tabblad server
En de database heb je die ook via de knop boven in laten repareren ?
administrator > extensies > database
en als alles dan is bijgewerkt zou ik weer backup maken en naar je pc halen
en dan zou je weer poging kunnen wagen voor opgrade
lvda
Onderwerp is gesloten.
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
21 sep 2017 16:20 #14949
door
Beantwoord door in topic Bij update van laatste versie 3.7 naar 3.8: 0 Class 'Joomla\CMS\Menu\Tree' not found
Repareren van de database had ik inderdaad gedaan, meerdere keren. Foutrapportage stond inderdaad nog op Maximum, teruggezet waardoor je de meldingen niet meer ziet.
De plugin gebruik ik zeker wel. In de reviews is te lezen dat ook anderen deze nog gebruiken in versie 3.7. Op de website van de maker zie ik dat er ondertussen wel een nieuwe versie is (die dus niet op de pagina staat waarnaar jij verwees). Wellicht dat dat alles wel oplost.
De plugin gebruik ik zeker wel. In de reviews is te lezen dat ook anderen deze nog gebruiken in versie 3.7. Op de website van de maker zie ik dat er ondertussen wel een nieuwe versie is (die dus niet op de pagina staat waarnaar jij verwees). Wellicht dat dat alles wel oplost.
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Gebruiker
- hobbie
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 sep 2017 16:32 #14950
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Bij update van laatste versie 3.7 naar 3.8: 0 Class 'Joomla\CMS\Menu\Tree' not found
Hallo Edward,
Ik zou eerst eens alle menu items nalopen want als ik op jou website op menucontact klikt komt er ook weer waarschuwing
van compago social share
dus dat foutrapportage op hoog houden en alles eens aanklikken etc kan misschien helpen
ik lees hier verwijder op deze site
Ik zou eerst eens alle menu items nalopen want als ik op jou website op menucontact klikt komt er ook weer waarschuwing
van compago social share
dus dat foutrapportage op hoog houden en alles eens aanklikken etc kan misschien helpen
ik lees hier verwijder op deze site
lvda
Onderwerp is gesloten.