RWCards

  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
21 mei 2019 05:19 #19321 door Leen
Beantwoord door Leen in topic RWCards
Hallo Carlo,
op de vraag

maar begrijp ik nu dat bij jou wel de melding binnenkomt als de kaart is opgehaald?

ik krijg van jou site niet de melding kaart is opgehaald alleen maar van mijn eigen website daar dus wel
maar daar heb ik dus niks bij de opties SPF hoeven in te vullen.en mijn website gebruikt dus bij instelling
website zelf mailer: php mail instelling
En mogelijk dat er bij de hoster toch mogelijk iets anders is ingesteld als bij mijn hoster(bv apache module's maar dat is gisssen)
Wel weet ik bijna zeker dat een een nieuwe hoge php versie dus PHP 7.3.5 problemen kan veroorzaken
zelf heb ik dat ondervonden op mijn eigen domein daar werkte dan sommige extensies niet of niet goed.
je zou nog voor je zelf de website fout rapportage eben op maxium kunnen zetten en kijken of je fout melding
in beeld krijg bij zo e-card versturen (meer zou ik nu ook niet weten)
ps
Maar op jou site is alles in nederlands heb je daar allemaal taal overrides voor gemaakt ?

lvda
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
21 mei 2019 05:32 #19322 door
Beantwoord door in topic RWCards
Goedemorgen,
In bijlage de foutmelding die ik krijg bij het ophalen van de kaart en ja ik heb alles in het Nederlands vertaald.
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
21 mei 2019 05:34 #19324 door
Beantwoord door in topic RWCards
Sorry was dubbel verstuurd.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
21 mei 2019 05:47 #19325 door Leen
Beantwoord door Leen in topic RWCards
De vertaling heb je dat via joomla overrides gedaan of heb je de bestanden zelf aangepast ?
Ja zulke soort waarschuwingen krijg ik bij me zelf ook zelf 4 stuks alleen op ander regel nummers
maar ik weet niet heb je bij algemeen instellingen website Gebruik URL herschrijven op Ja staan en gebruikt je ook een htaccess ?
ik ben gewoon aan nadenken waar verschil nog in kan zitten

lvda
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
21 mei 2019 05:52 #19326 door
Beantwoord door in topic RWCards
Ik heb de vertaling handmatig gedaan, url herschrijven staat inderdaad op ja en htaccess heb ik nog nooit benaderd.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
21 mei 2019 06:16 #19327 door Leen
Beantwoord door Leen in topic RWCards
ha oke ik weet / durf niet zeker te stellen of dat er iets mee te maken kan hebben maar
uitproberen kan misschien helpen(als je dat aan durft en maak desnoods een backup) het kan echter zijn dat dan alles op website misschien
even anders reageert als je htaccess.txt gaat hernomen naar .htaccess via een ftp programma
maar als de site niet werkt of zo kan je de vernoeming weer ongedaan maken op de zelfde manier

lvda
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
21 mei 2019 06:21 #19328 door Leen
Beantwoord door Leen in topic RWCards
Carlo,
ik vergat nog te vragen of als je de vertaling bestanden weer vervang voor de originele of het
dan wel eventueel werkt(klein foutje is zo gemaakt he)

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
21 mei 2019 06:22 #19329 door
Beantwoord door in topic RWCards
Ik heb dus geprobeerd zonder htaccess en krijg hetzelfde resultaat en foutmelding.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
21 mei 2019 06:32 #19330 door
Beantwoord door in topic RWCards
Met de originele bestanden zelfde fout....
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
21 mei 2019 06:46 #19331 door Leen
Beantwoord door Leen in topic RWCards
Hallo Carlo,
Ja ik ben toch beetje overtuigt dat verschil in de hoster zit tussen jou(proxy/apache) en mijn(geen proxi en apache/2)
dus denk dat je gewoon alles weer naar eigen zin kan instellen (de php versie)
ik zou verder ook niet weten wat nog meer uit te proberen.

lvda
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena