RWCards

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
20 mei 2019 08:37 #19297 door
RWCards werd gestart door
Ik heb RWCards aan de praat gekregen, maar kan helaas geen Ecard verzenden, wanneer ik Joomla met de smtp instellingen een testmail doe verzenden werkt het perfect, ook het contactformulier werkt.
Na 3 weken aanmodderen hoop ik op hulp waarvoor alvast dank.
In bijlage de betreffende extensie.
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
20 mei 2019 09:43 #19298 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic RWCards
Dag Carlo, ik heb je bijlage verwijderd. Ik vind het een beetje gevaarlijk hier extensies te plaatsen waarvan we niet weten waar hij vandaan komt. Hier is een plek waar de ontwikkelaar de extensie aanbiedt: joomla.weberr.de/
Ik hoop dat iemand je kan helpen.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
20 mei 2019 10:23 #19299 door Leen
Beantwoord door Leen in topic RWCards
Hallo Carlo,
Ik heb deze hier opgehaald
en dan bij administrator > componeten > Manage RWCards
een nieuwe categorie gemaakt en ook daar de plaatjes /foto's geupload en toen eerste kaartje aan gemaakt.
Daarna bij administrator > Menu beheer nieuwe menu-item kaart angemaakt (RWCards » RWCards view with all categories)
en dan kreeg ik bij frontzijde website onder menu kaart dus de foto en categorienaam te zien als ik dan op de categorie klikt
kon ik kaart versturen knop klikken dan kwam er een invul scherm en na die ingevult te hebben werkt het gewoon.
ps
ik moet er wel bij vermelden dat mijn website gewoon gebruikt maakt van mailer > php mail
en met een e-mail account gemaakt bij mijn hoste op mijn eigen domein
(dus geen hotmail of google mail) misschien zet dit je op het juiste spoor

lvda
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
20 mei 2019 10:52 #19300 door Leen
Beantwoord door Leen in topic RWCards
En ook nog even dit ik merk wel dat de Email's steeds in de map Spam binnen komen vermoedelijk omdat
de bouwer zijn eigen website etc met een linkje in de verzonden bericht meestuurd.

lvda
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
20 mei 2019 11:10 #19301 door
Beantwoord door in topic RWCards
Dank voor je reactie, ik probeer het uit, ook ik gebruik een email adres gemaakt bij mijn hoster.
Martijn sorry ik wist niet dat het niet mocht, de extensie had ik opgehaald bij joomla.org/extensions
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
20 mei 2019 11:16 #19302 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic RWCards
Geeft niet @Carlo, ik vind het met een link veiliger.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
20 mei 2019 11:34 #19303 door
Beantwoord door in topic RWCards
@Leen: ik heb de extensie geplaatst volgens jou raadgeving, maar helaas pindakaas, in bijlage de foutmelding met smtp en met phpmail, ik voeg ook een screenshot bij van wat rwcards laat zien als instellingen, nogmaals dank voor je hulp.
Ps: zowel de testmail via smtp als via phpmail vanuit joomla werken feilloos.
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
20 mei 2019 12:10 #19304 door Leen
Beantwoord door Leen in topic RWCards
Hallo Carlo,
Even een vraagje heb je soms nog bij administrator > Componenten >Manage RWCards dan recht bovenin bij
de knop opties in die instellingen nog iets veranderd en of gewijzigd
omdat programma zelf die meld bij eerste poging

REMEMBER:
- First save options
- Then upload images.
- Then create categories, at least one.
- Then create ecards.

dus ik heb eerst op de knop opties gedrukt daar rond gekeken en Show category label? heb ik op verberg gezet
verder niks ingevuld en of verander toen opgeslagen en gesloten.
dan dus de categorie gemaakt en dan plaatjes geupload en dan pas de e-card gemaakt.

lvda
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
20 mei 2019 12:28 #19305 door
Beantwoord door in topic RWCards
Ik wist zelfs niet dat ik dat knopje moest gebruiken, dank voor de info, ik heb nu precies gedaan zoals je zegt, maar de smtp foutmelding blijft komen, ik word er zowat gek van :)
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
20 mei 2019 12:41 #19306 door Leen
Beantwoord door Leen in topic RWCards
:D geduld is een schone zaak hoor
Mijn test zijn met de rwcards van uit de website van github he
maar zie je aan de voorkant wel dan het kaartje waar je de gegevens in kan vullen ?
maar mag ik eens vragen staat de site online waar je dit probeert ? zo ja stuur dan een linkje er naar toe.

lvda
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena