Personaliseren gebruikersrechten bij Phoca Download
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
03 jan 2019 21:52 #18612
door
Beantwoord door in topic Personaliseren gebruikersrechten bij Phoca Download
Hey Ron,
Helaas...
Ik maakte 2 categorieën aan:
1) Mijn Kanak (Gabriël De Graeve) => toegangsrechten voor Gabriël DG en voor een willekeurige andere klant (waarmee ik kon inloggen).
2) Mijn Kanak (Raphaël Compté) => enkel toegangsrechten voor Raphaël
In beide categorieën stopte ik een factuur van de betreffende klant.
Ik blijf jammer genoeg categorie 2 zien, ook al heb ik geen zicht op welke bestanden er in zitten.
Doel is dat de klant die de toegangsrechten heeft tot een categorie deze kan zien en de bestanden erin kan zien. Andere klanten (geregistreerd onder eenzelfde gebruikersniveau) zouden deze categorieën NIET mogen zien. Anders wordt het waslijstje aan wat te zien is in het rechtermenu te lang, te onoverzichtelijk en vooral... niemand hoeft van iemand anders te weten dat hij klant is!
Ik kan niet 1 enkele categorie maken omdat je nu juist de rechten op de categorie moet plaatsen ipv op het bestand. Wat eigenlijk wel vervelend is natuurlijk...
Ik probeer nog wat uit maar vrees dat ik er niet zal uitraken.
Groetjes en alvast mijn ongelofelijke dank voor het mee-nadenk-werk.
Patrick
Helaas...
Ik maakte 2 categorieën aan:
1) Mijn Kanak (Gabriël De Graeve) => toegangsrechten voor Gabriël DG en voor een willekeurige andere klant (waarmee ik kon inloggen).
2) Mijn Kanak (Raphaël Compté) => enkel toegangsrechten voor Raphaël
In beide categorieën stopte ik een factuur van de betreffende klant.
Ik blijf jammer genoeg categorie 2 zien, ook al heb ik geen zicht op welke bestanden er in zitten.
Doel is dat de klant die de toegangsrechten heeft tot een categorie deze kan zien en de bestanden erin kan zien. Andere klanten (geregistreerd onder eenzelfde gebruikersniveau) zouden deze categorieën NIET mogen zien. Anders wordt het waslijstje aan wat te zien is in het rechtermenu te lang, te onoverzichtelijk en vooral... niemand hoeft van iemand anders te weten dat hij klant is!
Ik kan niet 1 enkele categorie maken omdat je nu juist de rechten op de categorie moet plaatsen ipv op het bestand. Wat eigenlijk wel vervelend is natuurlijk...
Ik probeer nog wat uit maar vrees dat ik er niet zal uitraken.
Groetjes en alvast mijn ongelofelijke dank voor het mee-nadenk-werk.
Patrick
Onderwerp is gesloten.