Ten einde raad - hulp gevraagd met updaten/aanpassen website

  • Camira
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
09 okt 2024 10:46 #26172 door Camira
Goedemorgen allemaal,

Ik zal het heel kort houden om te beginnen: ik heb zelf geen verstand van websites bouwen en heb dringend hulp nodig om mijn site te updaten / aan te passen / problemen op te lossen.

De afgelopen 4 jaar ben ik 5x in de steek gelaten (3x door mensen van Fiverr en 2x door onprofessionele nederlandse bedrijven die de opdracht hebben aangenomen om mij vervolgens meer dan een jaar aan de lijn te houden (zonder enige vooruitgang) en/of helemaal niks meer van zich te laten horen).  Ik kom dus gewoon niet verder.  Er zijn een paar dingen wel gedaan (door iemand van Fiverr), maar heel veel niet en ik zit nog met een hoop rommel en onopgeloste problemen.  Ik ben inmiddels zo teleurgesteld en verdrietig hierover en weet niet meer bij wie ik moet zijn, vandaar dit bericht.

Ik zeg er wel bij dat ik een maar een heel klein bedrijfje heb (alleen een online winkeltje) dus ik kan helaas geen torenhoge bedragen betalen (vooral omdat ik door de vorige mensen al veel kwijt ben en er weinig aan had). Vanzelfsprekend verwacht ik niks gratis maar als het een beetje redelijk kan blijven kwa kosten, zou dat fijn zijn.

Mijn online winkel is mijn enige vorm van inkomen voor mezelf en mijn kinderen en de site moet gewoon goed werken.  Indien iemand een tip heeft of mij in de juiste richting kan sturen, zou ik ontzettend dankbaar zijn. Ik zit in Overijssel. 

Groetjes,
Cami

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
09 okt 2024 23:14 #26173 door Rondeb
Hallo Camira,

welkom hier op het forum.

Jeetje wat een verhaal en wat jammer dat je zoveel keer bent teleurgesteld.

Misschien dat jij je website wilt delen met ons en anders via een privé bericht.

Groeten Ron

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
09 okt 2024 23:47 #26174 door Rondeb
Dit bericht bevat beveiligde informatie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
16 okt 2024 11:56 #26185 door Robert
Beste Cami, jammer dat je zo'n ervaring hebt. Mocht je nog hulp nodig hebben bij je vragen stuur me gerust een bericht. Of deel informatie op dit forum zodat iedereen kan helpen.

Yolknet - all for web

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena