cciDEAL geeft de verkeerde betaalstatus weer
- Gast
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
01 feb 2015 18:59 #9441
door Gast
cciDEAL geeft de verkeerde betaalstatus weer werd gestart door Gast
Hallo,
op mijn webwinkel heb ik de betaalmodule van cciDEAL geïnstalleerd.
Als ik een testbetaling uitvoer en die op ''betaald'' zet, gaat hij terug naar de site en geeft hij de melding:
''uw betaling is nog niet voltooid'' .Dit is een afhandeling voor een betaling in behandeling.
Bij een afgebroken betaling geeft hij helemaal niks aan en bij een betaling in behandeling geeft hij het juiste bericht weer.
Ik denk dat er een instelling niet goed staat, maar wat?
Gr. Ruup
op mijn webwinkel heb ik de betaalmodule van cciDEAL geïnstalleerd.
Als ik een testbetaling uitvoer en die op ''betaald'' zet, gaat hij terug naar de site en geeft hij de melding:
''uw betaling is nog niet voltooid'' .Dit is een afhandeling voor een betaling in behandeling.
Bij een afgebroken betaling geeft hij helemaal niks aan en bij een betaling in behandeling geeft hij het juiste bericht weer.
Ik denk dat er een instelling niet goed staat, maar wat?
Gr. Ruup
Onderwerp is gesloten.
- renem
- Gebruiker
- MulderMedia.nl
Minder
Meer
01 feb 2015 18:59 #9442
door renem
MulderMedia.nl Onweerstaanbare websites, overtuigende inhoud!
Beantwoord door renem in topic cciDEAL geeft de verkeerde betaalstatus weer
Gewoon even bij de ontwikkelaar vragen lijkt mij, je hebt recht op support lijkt me.
MulderMedia.nl Onweerstaanbare websites, overtuigende inhoud!
Onderwerp is gesloten.
- Gast
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
01 feb 2015 18:59 #9443
door Gast
Beantwoord door Gast in topic cciDEAL geeft de verkeerde betaalstatus weer
Hoi Ruben
Begrijpelijk dat je dat niet wilt, maar zeg dat dan even in de ticket. Dan hadden we namelijk het aangepaste bestand in de ticket gezet en kon je hem zelf via FTP op de goede plek neerzetten.
Maar, we hebben ondertussen een update, 4.3.3, dus probeer die eens. Daar zitten de laatste wijzigingen ook in. Ik zie je reactie graag in de ticket als je nog vragen hebt
Groet
David
Begrijpelijk dat je dat niet wilt, maar zeg dat dan even in de ticket. Dan hadden we namelijk het aangepaste bestand in de ticket gezet en kon je hem zelf via FTP op de goede plek neerzetten.
Maar, we hebben ondertussen een update, 4.3.3, dus probeer die eens. Daar zitten de laatste wijzigingen ook in. Ik zie je reactie graag in de ticket als je nog vragen hebt
Groet
David
Onderwerp is gesloten.