links naar artikelen

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
05 feb 2016 12:43 #3607 door Gast
links naar artikelen werd gestart door Gast
er zal wel een knop fout staan, maar ik zie hem niet.

Ik heb een paar artikelen gemaakt, new article, titel ingevuld en tekst en save. Ik zie die artikelen in de lijst met artikelen staan, maar ik zie ze niet op de site. ze moeten in de linkerverticale kolom komen.

welke instelling zit er fout?

lex
Onderwerp is gesloten.
  • BramWaas
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Eigenaar en onderhouder van enkele websites en een plugin
Meer
05 feb 2016 12:43 #3608 door BramWaas
Beantwoord door BramWaas in topic links naar artikelen
Je moet nog een menuitem maken, dat naar het artikel verwijst. Bijvoorbeeld een artikel categorie blog met de categorie waar het artikel bij hoort, of een verwijzing naar een enkel artikel
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
05 feb 2016 12:43 #3609 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic links naar artikelen
In de linker vertikale kolom zegt niet zoveel als we geen link naar de website hebben. ;)

Artikelen komen op de site te staan als je ze ook de status Featured (in het NL Speciaal) geeft. Normaal staat de Home knop namelijk ingesteld op artikelen - speciaal.

En inderdaad, je kan ze ook laten toewijzen aan een ander menu-item zoals BramWaas zegt.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • RVdwdb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • -
Meer
05 feb 2016 12:43 #3610 door RVdwdb
Beantwoord door RVdwdb in topic links naar artikelen
Aan bovenstaande antwoorden niet zo veel toe te voegen.
Echter ik begrijp uit je vragen van de afgelopen dagen dat je net begint met Joomla. Alle begin is moeilijk, en natuurlijk staat vragen vrij. Maar misschien is het ook voor je verstandig om je eerst nader in joomla te verdiepen. Online zijn er diverse handleidingen en cursussen te vinden.
Bijv. deze En kijk ook eens hier .

Daarnaast kun je ook op je ander topics even terugkoppelen of het gelukt is?
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena