individuele artikels geven foutmelding in Schoolpro

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
28 jan 2016 13:34 #3601 door Gast
Op onze schoolsite staat o.a. een 'vrijdagpost' die elke week gepubliceerd wordt. De oude 'vrijdagposten' verberg ik achter een 'lees meer'-knop. Wanneer ik die aanklik krijg ik echter een foutmelding. In Beez3 werken de knoppen wel. In Schoolpro niet.

www.sgcbasis.be
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
28 jan 2016 13:34 #3602 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic individuele artikels geven foutmelding in Schoolpro
Hallo,

vreemd dat het bij de ene template het wel doet en de ander niet.

Als test kun je URL vriendelijke Urls uitzetten en dan kijken of het wel werkt.

Groeten Ron :D
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
28 jan 2016 13:34 #3603 door Gast
Ik heb een nieuwe module 'Nieuwe artikels' gepubliceerd, die eigenlijk zou moeten door verwijzen naar de laatst gepubliceerde/aangepaste artikels. Telkens met dezelfde foutmelding als gevolg.

In de module eronder 'Nieuws' maak ik de links manueel naar de categorieblog omdat de links naar individuele artikels niet werken.

Link naar een artikel:

www.sgcbasis.be/index.php/vrijdagpost/76...post-22-januari-2018

Er mag gerust iemand meekijken in het administratiegedeelte. Ik heb een hulpadmin aangemaakt. Hoe bezorg ik de inloggegevens het best?
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
28 jan 2016 13:34 #3604 door Gast
Ik heb ondertussen nog eens getest: wanneer ik beez3 gebruik werkt de individuele link van hierboven wel
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
28 jan 2016 13:34 #3605 door Fred
@Rondeb,
Helemaal mee eens, dan is het een template probleem. Degene die de template heeft gemaakt heeft iets dergelijks dus onmogelijk gemaakt in de template!

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
28 jan 2016 13:34 #3606 door Gast
Hartelijk bedankt voor al jullie inspanningen. Misschien moet ik verder te rade gaan via de makers van het template, tenzij iemand nog andere oplossingen kent.


Bericht toegevoegd op 5 februari 2016 om 15:25
Vorige bericht was op 1 februari 2016 om 11:17


Het probleem is opgelost:
ik heb tijdelijk een ieuwe site aangemaakt en daar schoolpro op geïnstalleerd. Die bleek perfect te werken. Dus mijn schoolpro verwijderd en een nieuw installatie uitgevoerd en alles werkt weer naar behoren. Nu nog wat instellingen aanpassen en alles is weer in orde.

Nogmaals dank voor het meedenken en de tips!
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena