Template parameters reset knop voor templatedetails.xml

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
29 jan 2016 11:38 #3585 door
Hallo Joomlers(?)

Ik ben bezig met een custom template die vanuit het template menu in de backend aan te passen is. Denk hiervoor aan menu kleuren, achtergrond kleuren, hover kleuren etc etc etc.

De instellingen zijn verdeeld over verschillende kopjes zoals Headers(h1 h2 etc), Menu, Modules, Buttons allemaal met hun eigen parameters voor het invoeren van css waardes voor kleuren, maten etc.

Ik heb in de templatedetails.xml voor al deze waarde een default ingesteld.

Nu de vraag waar ik tegenaan loop.

Is het mogelijk om in de template instellingen in de backend (per kop) een knop toe te voegen die alle velden (in die kop) terug zet naar de default waarde.

Ik heb het nog niet kunnen vinden ik hoop dat iemand hier een oplossing heeft.

Alvast bedankt :-)
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
29 jan 2016 11:38 #3586 door Patrick
Het is niet zo dat je een reset kunt geven en aangeven dat alles terug naar default moet gaan. Wat ik mij wel kan voorstellen is dat je een on / off maakt waarbij alle mogelijke waarden worden ingevuld met een default-waarde.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
29 jan 2016 11:38 #3587 door
Bedankt voor je antwoord, jammer dat het niet kan. Ik zal kijken of ik jou optie kan toepassen.
Onderwerp is gesloten.
  • BramWaas
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Eigenaar en onderhouder van enkele websites en een plugin
Meer
29 jan 2016 11:38 #3588 door BramWaas
Als ik me niet vergis wordt de default opnieuw ingevuld als je een veld leegmaakt. Door alle velden in een kopje leeg te maken krijg je dus voor dat kopje je defaults weer terug.
Dit is niet precies wat je wilt, maar wel een begin.
Je zou dan voor elk blokje JavaScript achter een knop kunnen zetten om dit te automatiseren.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena