Achtergrond afbeelding komt niet goed door

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
08 feb 2016 16:15 #3574 door Gast
Beste,

Als men naar deze link gaat: bit.ly/1NZTaj7
Ziet men (hopelijk) dat de achtergrond mooi en volledig er op staat...

Maar zodra ik op mijn Samsung ga kijken zie ik dit:



Ook als ik dan in m'n mobiel op desktop versie klik zie ik 2x de achtergrond in elkaar overvloeien... wat moet ik doen/veranderen? Mijn dank is groot.
Onderwerp is gesloten.
  • n9iels
  • Bezoeker
  • Bezoeker
08 feb 2016 16:15 #3575 door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic Achtergrond afbeelding komt niet goed door
Welkom op het forum! :)

Als ik de broncode van je website bekijk (rechtermuisknop -> element inspecteren) zie ik het volgende terug komen.
Zodra je naar de mobiele weergaven gaat, wordt er aan de div met de id wrapper de volgende css toegevoegd:
Code:
#wrapper, #footer-wrapper { background:#252622; }

Dit gebeurd in je template.css op regel 10525. Ik vermoed dat dit een gekochte template is? Zo ja zou je eens in de instellingen van je template kunnen rondsnuffelen.
Als je het daar niet kunt vinden moet je de css even induiken.

Welke template gebruik je? Wellicht dat iemand ander hier dat snel weet waar het staat :) (heb zelf niet zoveel verstand van zulke templates)
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
08 feb 2016 16:15 #3576 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Achtergrond afbeelding komt niet goed door
Als ik de website op een iphone 6 bekijk, heb ik alleen een zwarte achtergrond. Het beeld is in ieder geval niet responsive. Wat je zou kunnen doen is een klein beeld laten laden speciaal voor mobile devices. Als je echt goed geholpen wilt worden zou het fijn zijn dat je even aangeeft welke versie van joomla je gebruikt (enventueel met bootstrap versie) en welke template. (waar Niels ook al om had gevraagd)

De "Blokjes" zijn 360px. breed en worden niet op de iphone getoond, vanwege deze breedte in combinatie met padding/marging. Is de template die je hebt gekozen wel responsive?
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
08 feb 2016 16:15 #3577 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Achtergrond afbeelding komt niet goed door
Het is template: Game Portal Responsive Joomla Template
Linkje: www.templatemonster.com/joomla-templates/52407.html

Template is volledig responsive zoals aangegeven wordt bij de verkoop pagina.
Joomla versie is laatste.

Is het mogelijk dat ik van de Iphone gebruikers hier een screenshot kan ontvangen gezien ik zelf samsung heb? Bvd!
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena