Template aanbieders

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
22 feb 2016 09:01 #3386 door
Template aanbieders werd gestart door
Na 2 jaar bij Shape5 te hebben gezeten misschien tijd voor iets anders. Wat me begint tegen te staan daar is dat je altijd werkt met dezelfde menu's. (Flexmenu en het responsive menu). Ik begin na 2 jaar een beetje patroon te zien in de templates. Ook het tijdsverschil is niet ideaal voor snelle support. Het account eindigt daar binnenkort.

Graag zou ik wat ervaringen horen over andere aanbieders, en met name de volgende zaken. Of de templates ook "kaal" zijn te installeren zodat je zelf kan opbouwen, de gebruiksvriendelijkheid van hun framework, support en genoeg variatie eigen extensies/plug-ins. Ook snelheid templates is een belangrijke factor voor mij.

Waarbij graag een ervaring over zou horen is Yootheme.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
22 feb 2016 09:01 #3387 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Template aanbieders
Bij JUG Rotterdam zitten en aantal Yootheme liefhebbers. Ik weet niet of een bezoekje aan hun mogelijk is, dan kan je makkelijk ervaringen uitwisselen.

Ook waren ze bezig met een template-aanbieder overzicht maar hoe het daarmee staat weet ik niet.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
22 feb 2016 09:01 #3388 door
Beantwoord door in topic Template aanbieders
Dank je, dit is wel interessant. Lijkt me ook wel eens leuk om wat ervaringen etc. uit te wisselen. Meeste gaat nu op voornamelijk Engelstalige forums. Ik kom ook uit deze regio.
Onderwerp is gesloten.
  • twin2daddy
  • Bezoeker
  • Bezoeker
22 feb 2016 09:01 #3389 door twin2daddy
Beantwoord door twin2daddy in topic Template aanbieders
Rockettheme is ook wel niet slecht. Hebben ook een gantry als platform om zelf template te ontwikkelen.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
22 feb 2016 09:01 #3390 door
Beantwoord door in topic Template aanbieders
Denk dat ik eerst eens de gratis templates download van een paar aanbieders om het framework beter te bekijken. ik las wel op een review dat de support van Youtheme niet best is. De review was wel al meer dan een jaar oud. Weet niet hoe andere gebruikers het momenteel ervaren. Hoofdzaak voor mij is dat het framework zelf snel is.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena