Doelpagina wordt niet goed weergegeven via doorlink

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
22 mrt 2016 17:59 #3093 door
Na een Joomla 3.5 update gelijk van de gelegenheid om mijn website aan te passen en aan te vullen met actuele foto's.

www.digiphoto2go.nl/

Als ik in mijn menu op expositie klikt:

www.digiphoto2go.nl/index.php/expositie

Kom ik gewoon op de juiste pagina en in het huidige venster. Klik ik vervolgens op Meer informatie dan opent het beeld niet echt in het huidige scherm maar wordt de slider met daaronder de tekst "welkom" van de welkomspagina weergegeven. Bij deze doorlink heb ik de optie "doel in huidig venster" gekozen. Ook heb ik het menu item gekoppeld aan de gebruikte template

Op andere (oudere) pagina's gaat alles wel goed.

Ik weet niet wat ik fout doet. Om moedeloos van te worden. Wie heeft de gouden tip? Bedankt alvast.
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
22 mrt 2016 17:59 #3094 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Doelpagina wordt niet goed weergegeven via doorlink
Hallo,

het wil wel eens helpen als alle optie bij SEO instellingen bij algemene instellingen even op Nee zet.

Daarna je cache van je browser en ook site opschonen daarna alles weer op Ja zet bij SEO instellingen zoals als het was.

Kijk dan of het wel weer werkt.

Groeten Ron :D
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
22 mrt 2016 17:59 #3095 door
Hoi Ron, bedankt voor je snelle reactie en jouw tips uitgevoerd en helaas heeft dit niet de oplossing als resultaat.

Mijn actuele SEO-instellingen zijn:
Zoekmachine URL's: ja
Gebruik URL herschrijven: nee
Voeg een achtervoegsel (suffix) aan URL's toe: nee

Dit heb ik ooit jaren geleden zo ingesteld en nooit meer aan iets veranderd en alles werkte goed tot vandaag.

Op een andere website heb ik wel alles op JA staan, maar als ik dit op deze desbetreffende site ook doet dan krijg ik een foutmelding dat de pagina's niet worden gevonden.

Iemand nog de gouden tip ?

Bedankt alvast

Groeten,
Wessel


Bericht toegevoegd op 23 maart 2016 om 10:19
Vorige bericht was op 22 maart 2016 om 19:55


Besloten om de backup van terug te plaatsen (Joomla 3.4) en nu de aanpassingen opnieuw gaan doen. Kijken of het probleem zich dan weer voordoet.


Bericht toegevoegd op 23 maart 2016 om 12:46
Vorige bericht was op 23 maart 2016 om 10:19


Vandaag weer de nieuwe pagina´s met doorlinks toegevoegd maar helaas hetzelfde probleem zoals hierboven beschreven.

B.v. Ook artikel Wielrennen/baan toegevoegd;
- vanuit submenu in menu fotogalerij wordt het wel juist weergegeven.
- vanuit artikel fotogalerij met directe doorlink op foto "wielrennen-baan"(helemaal onderin pagina) werkt het weer niet

Ik begrijp er helemaal niets van. Caches geleegd en SEO instellingen ook tijdelijk aangepast geeft geen oplossing.

Iemand nog de gouden tip ? Ik hou me aanbevolen.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
22 mrt 2016 17:59 #3096 door

digiphot;128009 schreef : Klik ik vervolgens op Meer informatie dan opent het beeld niet echt in het huidige scherm maar wordt de slider met daaronder de tekst "welkom" van de welkomspagina weergegeven.

Als ik het goed lees is het probleem dat de slider terug komt op de pagina waar je terecht komt.
Hoe staat de slider ingesteld bij de menu weergave?
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
22 mrt 2016 17:59 #3097 door
Hoi Arjan,,

Direct jouw tip toegepast op de website en menu items aangemaakt. Nadat cache en browser cache waren geleegd werkte alles op dat moment nog niet naar behoren.

Daarna de links op expositie pagina verwijderd en opnieuw aangemaakt. Toen werkte alles wel naar behoren. Je moet er maar opkomen !

Zonder de hulp van dit forum was ik er echt niet uitgekomen. Daarom hartelijk dank.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena