- Ontvangen bedankjes 0
layout
- Marielle Vangerven
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
21 nov 2024 10:09 #26245
door Marielle Vangerven
layout werd gestart door Marielle Vangerven
Ik ben lokaal een nieuwe website aan het maken en nu heb ik een vraag in verband met de layout in cassiopeia. Op alle pagina's behalve de home-pagina, wilt de klant graag dat, als het menu-item wordt aangeklikt, de mensen onmiddellijk de tekst zien, en de bannerfoto enkel als ze omhoog scrollen.
Als je menu-items aanmaakt voor een onepager, weet ik dat je dan moet werken met id's, maar ik weet niet hoe dat werkt als je effectief ook naar een nieuwe webpagina moet gaan.
Heeft iemand een idee?
Als je menu-items aanmaakt voor een onepager, weet ik dat je dan moet werken met id's, maar ik weet niet hoe dat werkt als je effectief ook naar een nieuwe webpagina moet gaan.
Heeft iemand een idee?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Youll
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 1
21 nov 2024 15:27 #26246
door Youll
Beantwoord door Youll in topic layout
Heeft je klant zich al afgevraagd waarom bezoekers omhoog zouden schollen?
- Ton Kemp
- Gebruiker
- Online marketeer @ ViatriX en Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch, Docent Marketing @ Avans Hogesch
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 nov 2024 18:06 - 21 nov 2024 18:06 #26247
door Ton Kemp
Online marketeer @ Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch
Customer Journey Manager @ViatriX.nl
Beantwoord door Ton Kemp in topic layout
Dag Marielle,
Ik denk dat je jezelf even moet verdiepen in de werking van "HTML ankers".
Een anker is een markering van plek op een pagina en betstaat uit een html code met een #.
Je kunt dan die locatie opnemen in de url van de pagina. Bijvoorbeeld website.nl/pagina#plek.
Dat kan je dan gebruiken als link om om direct naar een iets lagere plek op die pagina te springen en zo de banner over te slaan.
Je kunt daarna wel omhoog scrollen.
succes!
Ik denk dat je jezelf even moet verdiepen in de werking van "HTML ankers".
Een anker is een markering van plek op een pagina en betstaat uit een html code met een #.
Je kunt dan die locatie opnemen in de url van de pagina. Bijvoorbeeld website.nl/pagina#plek.
Dat kan je dan gebruiken als link om om direct naar een iets lagere plek op die pagina te springen en zo de banner over te slaan.
Je kunt daarna wel omhoog scrollen.
succes!
Online marketeer @ Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch
Customer Journey Manager @ViatriX.nl
Laatst bewerkt 21 nov 2024 18:06 door Ton Kemp.