Template

  • arend
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Hallo ik wil graag lid worden van deze Joomla website
Meer
17 nov 2023 17:03 #25778 door arend
Template werd gestart door arend
Hallo, misschien een stomme vraag, is er wellicht een gratis template ergens te verkrijgen op internet zodat ik Cassiopeia niet hoef te gebruiken?
Gewoon een simpele waar ik de kleuren en dergelijke mee kan instellen in Joomla 4, ik erger me wilt aan de banner van Cassiopeia, daar staat ook een soort menu in met de naam"Typografie¨, in de banner heb deze ook uitgeschakeld in een module en bij artikelen, desondanks blijf ik dat zien.
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Youll
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 nov 2023 17:43 #25780 door Youll
Beantwoord door Youll in topic Template
Er zijn heel veel gratis templates. Kijk bijvoorbeeld eens naar helix ultimate of bij joomlart
Discussie gesloten.
  • arend
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Hallo ik wil graag lid worden van deze Joomla website
Meer
17 nov 2023 18:03 #25781 door arend
Beantwoord door arend in topic Template
[quotePost id="25778"]Hallo, misschien een stomme vraag, is er wellicht een gratis template ergens te verkrijgen op internet zodat ik Cassiopeia niet hoef te gebruiken?
Gewoon een simpele waar ik de kleuren en dergelijke mee kan instellen in Joomla 4, ik erger me wilt aan de banner van Cassiopeia, daar staat ook een soort menu in met de naam"Typografie¨, in de banner heb deze ook uitgeschakeld in een module en bij artikelen, desondanks blijf ik dat zien.
[/quotePost]


Ja dat is waar, er zijn veel gratis templates, Helix Ultimate die had ik maar heb die verwijderd, die nam niks over als ik iets had veranderd.
Kan je mij iets aanbevelen? Op zo'n website zie je vaak door het bos de bomen niet meer.
Groet
Discussie gesloten.
  • Youll
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 nov 2023 18:36 #25783 door Youll
Beantwoord door Youll in topic Template

die nam niks over als ik iets had veranderd.

Dan gaat er ergens iets niet goed of doe je iets niet goed.
Dat is een van de meest flexibele templates.
Meest waarschijnlijke is browsercache. Kijk eens in een andere browser bijvoorbeeld.
Discussie gesloten.
  • arend
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Hallo ik wil graag lid worden van deze Joomla website
Meer
17 nov 2023 18:57 #25784 door arend
Beantwoord door arend in topic Template
Nee dat heb ik al gedaan, ik was al geholpen als ik die typografie uit die banner kan verwijderen van de standaard template Cassiopeia
Groet
Discussie gesloten.
  • Youll
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 nov 2023 19:18 #25785 door Youll
Beantwoord door Youll in topic Template
Typografie is volgens mij een menu item. Vermoed dat je de demo content erin hebt gezet.
Hier wat tips.
Discussie gesloten.
  • arend
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Hallo ik wil graag lid worden van deze Joomla website
Meer
18 nov 2023 10:12 #25790 door arend
Beantwoord door arend in topic Template
[quotePost id="25785"]Typografie is volgens mij een menu item. Vermoed dat je de demo content erin hebt gezet.
Hier wat tips. [/quotePost]

Heb het inmiddels kunnen oplossen met de module-afbeelding door daar het te bewerken en de link typgrafie weg te halen en een eigen plaatje te plaatsen.
Bedankt voor de tip.

Groet
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena