Ik wil mijn Nicepage omgeving online plaatsen

  • Frits van Leeuwen
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik gebruik sins kort Joomla 5.0.0Alpha3. Hiervoor altijd Joomla 3.x gebruikt. En heb een beetje naar
Meer
13 aug 2023 12:23 #25498 door Frits van Leeuwen
Ik wil mijn Nicepage omgeving online plaatsen werd gestart door Frits van Leeuwen
Hallo allemaal,

Ik ben bezig om mijn website met Joomla 4 lokaal te plaatsen.
Vroeger gebruikte ik Artisteer om mijn website van een template te voorzien. Maar voor Joomla 4 (en ik probeerde 5 ook al) lukt dat niet. Dus besloot Nicepage 5.15.1 te gaan gebruiken.
Met Nicepage kan je al een heleboel opbouwen, maar om dat vervolgens ook op de lokale site te krijgen...
De basis van de template lukt wel, maar als ik meer probeer krijg ik de melding "Localhost verteld Failed chunk". Heeft iemand enig idee hoe ik deze fout er uit kan krijgen.

Voor mijn localhost gebruik ik Xampp for windows (64)

Alvast bedankt,
Frits van Leeuwen
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
14 aug 2023 19:14 #25504 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Ik wil mijn Nicepage omgeving online plaatsen
Hoi Frits,

neem eens een kijkje op onderstaande link.
nicepage.com/questions/133365/failed-chu...-uploading-to-joomla

En lees de reacties dan ook even door daar praten ze over verschillende oplossingen ;)

groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Frits van Leeuwen
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik gebruik sins kort Joomla 5.0.0Alpha3. Hiervoor altijd Joomla 3.x gebruikt. En heb een beetje naar
Meer
15 aug 2023 15:26 #25507 door Frits van Leeuwen
Beantwoord door Frits van Leeuwen in topic Ik wil mijn Nicepage omgeving online plaatsen
Hoi Ron,

Bedankt voor je reactie, het meedenken, en zoeken naar een oplossing. Als je naar die link gaat, dan staat onderaan mijn reactie. Ik heb daar een hoop gelezen, maar helaas niet de oplossing. Zeld heb ik ook een discussie bij Nicepage op het forum gegooid. Maar daar kom ik tot nu toe ook niet verder. Ik heb daar in mijn laatste bericht aangegeven dat ik mijn PHP.ini en mijn data-bestand kan toesturen.

En dat ze met teamviewer mee kunnen kijken. (dan moet ik wel een afspraan met ze maken, maar dat hoop ik dan wel). Of ik moet de oplossing zelf al eerder hebben.

Ik heb de indruk dat ze dit probleem niet proberen na te bootsen in een test-omgeving. Maar dat ze wachten tot er iemand aan hun de oplossing gaat vertellen.

Ik ben nu vooral benieuwd met wat voor antwoord ze nu komen.

Groetjes,
Frits van Leeuwen

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena