Custom Font

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 apr 2021 13:26 #22775 door Gast
Custom Font werd gestart door Gast
Goedendag,

Ik heb een probleem en ik zie niet de oorzaak. Ik gebruik een custom font Aristotelica Pro. Bij de instellingen van de template (LT Donut) heb ik bij de Typography voor alle koppen Google Fonts uitgeschakeld. Ik heb het volgende toegevoegd aan de stylesheet default.css:
Code:
font-family: 'aristotelica_pro_displayXLt'; src: url('zetafonts_-_aristotelica_pro_display_extralight-webfont.woff2') format('woff2'), url('zetafonts_-_aristotelica_pro_display_extralight-webfont.woff') format('woff'); font-weight: normal; font-style: normal;

Ik heb de volgende font-files toegevoegd:
  • Zetafonts - Aristotelica Pro Display Extralight.otf
  • zetafonts_-_aristotelica_pro_display_extralight-webfont.woff2
  • zetafonts_-_aristotelica_pro_display_extralight-webfont.woff

Om uit te sluiten dat hij de verkeerde directory probeert uit te lezen heb ik ze in de volgende directories geplaatst:
  • /public_html/templates/lt_donut/fonts
  • /public_html/templates/lt_donut/webfonts
  • /public_html/templates/lt_donut/css

Desondanks blijf ik het probleem houden dat hij niet Aristotelica Pro laat zien, maar een standaard font (ik gok Times New Roman). Vraag ik echter met Chrome Inspector de stylesheet settings op van een willekeurige koptekst, geeft deze wel aan dat Aristotelica Pro zou moeten worden weergegeven.

Heeft iemand enige idee wat ik hier nu over het hoofd zie?

PHP 7.4.14
Joomla 3.9.26
Helix3 2.5.8
SP Page Builder 3.1

Alvast bedankt voor de moeite die genomen is om dit te lezen en nog meer voor elke hulpvaardige reactie die wordt gegeven.

Domein: www.geopendedeur.online
Discussie gesloten.
  • margriet
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • jksdfjsdlkfjsdklfs
Meer
17 apr 2021 13:50 #22776 door margriet
Beantwoord door margriet in topic Custom Font
Je font-face definitie ontbreekt.
Dit zou moeten werken:
Code:
@font-face { font-family: 'aristotelica_pro_displayXLt'; src: url('zetafonts_-_aristotelica_pro_display_extralight-webfont.woff2') format('woff2'), url('zetafonts_-_aristotelica_pro_display_extralight-webfont.woff') format('woff'); } h1, h2, h3, h4, h5 { color: #771469; font-family: 'aristotelica_pro_displayXLt'; font-weight: normal; font-style: normal; }
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 apr 2021 14:08 #22777 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Custom Font
Super bedankt.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena