Achtergrondkleur specifieke hover

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
27 mrt 2021 17:06 #22709 door Gast
Achtergrondkleur specifieke hover werd gestart door Gast
Goedendag,

Ik heb voor school een website gemaakt en de kleuren aangepast naar die van de huisstijl. Er blijft echter één specifiek item waar de kleur niet van veranderd maar die aanhoud van de Preset 3 uit de template. Echter in preset3.css komt deze kleur helemaal niet meer voor. Ik heb gekeken naar de templates van het component (Adv Portfolio Pro). Ik heb gekeken in de default.css. Ook bij de instellingen van de module is deze niet instelbaar. Evenmin in de configuratie van de modulepositie in SP Page Builder of een bijbehorende css. Helaas is het een geanimeerde hover, waardoor ik niet met Firebug of Chrome-inspector kan zien in welke stylesheet dit verstopt zit.

Het betreft het onderdeel Bestellen. Als je over de plaatjes gaat krijg je de kleur #6ACB9C en dit moet zijn #CAB900.
Dit is de link naar de website

Alvast heel erg bedankt om deze nooby opweg te helpen. :)
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
27 mrt 2021 17:13 #22710 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Achtergrondkleur specifieke hover
zie onderstaand bericht
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
27 mrt 2021 17:13 #22711 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Achtergrondkleur specifieke hover
zie onderstaande screenshot
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
27 mrt 2021 20:14 #22714 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Achtergrondkleur specifieke hover
Hoi,

Ook onderstaande css code in de custom.css plaatsen.
Code:
.projects-wrapper .project-img:hover .project-img-extra { background: rgba(202, 185, 0, .7) !important; }

de .7 geeft de doorzichtigheid aan, kleiner getal is meer doorzichtiger en hoger getal is minder doorzichtiger.

Fred

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
28 mrt 2021 20:16 #22717 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Achtergrondkleur specifieke hover
Dank je Fred. Ik ben nog wat nieuw op dit terrein. In het component heb ik onder Instellingen een veld Custom CSS. Als ik echter de code plak die je aanrijkt, dan veranderd er niks. Komt dit omdat het niet rechtstreeks het component laad, maar een module? Ik kan namelijk in de module geen custom css toevoegen. Ook in de bestanden kom ik geen losse stylesheet tegen waar ik het aan kan toevoegen. Ik maak uit je woorden op, dat ik zelf een custom stylesheet kan aanmaken en ergens plaatsen waar hij deze uitleest?
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
29 mrt 2021 15:29 #22720 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Achtergrondkleur specifieke hover
Heel hartelijk bedankt Fred. In combinatie met een andere comment ben ik er uitgekomen.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena