Fouten in de header op startpagina

  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
30 jun 2017 19:56 #13640 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Fouten in de header op startpagina
Hallo Hoepie,

de template die ik zie is een beez3 in in deze moet je ook je verwijzingen doen
Dus in je personal css moet je de aanpassing zetten ==> www.dynamictennismaasgouw.nl/templates/beez3/css/personal.css

En ook verstandig om de tip van Margriet te volgen.

Succes ermee.

Groeten Ron

Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
30 jun 2017 20:21 #13643 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Fouten in de header op startpagina
Precies, wel bin de juiste templare en anders een paar keer f5 en cache cleanen wil wel eens helpen.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
02 jul 2017 09:19 #13661 door
Beantwoord door in topic Fouten in de header op startpagina
Hallo Ron,

27 en april 2016 heb je me via Joomla Forum Nederland over exact hetzelfde probleem (ook precies dezelfde naamgeving "fouten in de header op startpagina") hulp geboden. Die hele conversatie heb ik toen uitgeprint en hiermee kon ik toen het probleem oplossen. Echter in het bericht van 28 april heb je een link gebruikt in het woordje "hier" en die kan ik vanaf papier niet achterhalen. Dus kan ik hiermee niet meer verder. Kun jij op een of andere manier die gegevens alsnog boven water halen?
Ik heb een printscreen van mijn huidige Templates bijgevoegd. Je gaf in de vorige reactie aan dat ik gebruik maak van Beez3. Ik heb echter "Dtm_joomla_3.6.5_2017-01-17" als mijn standaard template aangevinkt. Zie ik dat verkeerd?

Hoepie
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
02 jul 2017 10:20 #13666 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Fouten in de header op startpagina
Hallo Hoepie,

je standaard template staat op zich goed alleen je hebt alle pagina toegewezen aan beez 3 template.
Dus ga naar beez3 template -->Menutoewijzing --> haal daar alle vinkjes weg.
Geheel opslaan en dan cache opschonen van site en van je browser ook (ctrl+F5)

En dan kijken wat er gebeurt met de header.

Groeten Ron
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
02 jul 2017 14:58 #13669 door
Beantwoord door in topic Fouten in de header op startpagina
Hallo Ron,

bedankt voor de laatst aangedragen wijziging. Hiermee is het gelukt om mijn standaard ingesteld template ("dtm_joomla_3.6.5_2017-01-17") weer in de oude staat te krijgen. Ik heb alleen onder het tabblad "Geavanceerd" ook nog bij "Template colour" "Nature"moeten wijzigen in "Personal". En dat was het. Zie www.dynamictennismaasgouw.nl voor de gecorrigeerde startpagina.
Nu nog hier en daar bij balkkleuren onze huisstijlkleur wijzigen in de kleur rood. En daarna aan de slag met de tips van Margriet om op de juiste manier een kopie te maken van de standaard template.
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 jul 2017 11:34 #13680 door
Beantwoord door in topic Fouten in de header op startpagina
Hoe kan ik de 24 berichten uit deze vraagstelling uitprinten zodat ik deze bruikbare tips kan bewaren op papier?
Of is er een andere oplossing om deze sessie digitaal bv. te bewaren?

Hoepie
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
03 jul 2017 12:48 #13683 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Fouten in de header op startpagina
Daar is een forum niet voor bedoeld,printen, maar het blijft hier gewoon staan. Ik vermoed gewoon de juiste informatie even zelf in een document plaatsen, dat lijkt me het handigst. Ik zit je topic dan nu ook op Opgelost. :)

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena