Module weglaten bij doorklikken naar evenement

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
14 jun 2017 18:51 #13392 door
Hallo allemaal,

Op onze website heb ik een module gemaakt die wordt getoond bij de pagina Evenementen. Deze evenementen pagina wordt gevuld vanuit RsEventsPro.
Wanneer je op Evenementen klikt krijg je eerst de module met een uitleg en regels te zien met daaronder de aankomende evenementen. Echter wanneer ik op 1 van deze evenementen klik verschijnt op de volgende pagina weer die module met uitleg en regels. Wanneer ik dan klik op Deelnemen wordt de module nogmaals getoond.

Graag zou ik willen dat deze module alleen te voorschijn komt bij het overzicht met evenementen en daarna na het doorklikken niet meer. Iemand enig idee hoe ik dat voor elkaar krijg?

Website draait op Joomla 3.7

vriendelijke groet,
Martin
Onderwerp is gesloten.
  • renem
  • Bezoeker
  • Bezoeker
15 jun 2017 06:41 #13393 door renem
Beantwoord door renem in topic Module weglaten bij doorklikken naar evenement
Advanced Module Manager van Regular Labs is de oplossing. Je zult misschien gebruik moeten maken van reguliere expressies, maar daarmee kan het zeker.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
19 jun 2017 19:13 #13458 door
bedankt Renem,

Ik ga er eens mee aan de slag!
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
19 jun 2017 20:30 #13461 door
Het is me enigzins gelukt door url te weigeren de module te tonen.
Alleen wanneer ik door bijvoorbeeld via de snelkoppeling op de home pagina naar evenement ga dan wordt de module nergens meer getoond. Wanneer ik rechtstreeks naar het menu Evenementen ga komt hij wel tevoorschijn waar het moet.

Iemand een idee hoe dit kan?
Onderwerp is gesloten.
  • renem
  • Bezoeker
  • Bezoeker
20 jun 2017 10:39 #13471 door renem
Beantwoord door renem in topic Module weglaten bij doorklikken naar evenement
Ik denk dat je even SEF uit moet zetten en die URL's moet gebruiken om uit te sluiten.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena