Protostar scherm niet responsive na foute inlog

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
16 apr 2017 13:02 #12411 door
Protostar geeft bij een foute inlog een inlogscherm wat niet responsieve is. Hoe krijg ik de twee velden wel responsive? Zie bijlage.
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
16 apr 2017 20:10 #12415 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Protostar scherm niet responsive na foute inlog
Geef even de url vd website>

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
17 apr 2017 07:24 #12420 door
hierbij de url: test01.fmdesk.nl/

met firefox simuleer ik een mobiele site met Ctrl+Shift+M, je ziet dan dus de site zoals je 'm op een mobiel ziet met hamburgermenu (4 streepjes). Als je nu fout inlogt (x/x), dan krijg je de waarschuwing: "Waarschuwing
De combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord is niet correct of u heeft nog geen account."

Daaronder wordt opnieuw inlog en wachtwoord gevraagd en die velden zijn niet responsive. Ze lopen van het scherm af.
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
17 apr 2017 08:24 #12422 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Protostar scherm niet responsive na foute inlog
Hoi,

Dit los je op door in de user.css (als deze nog niet bestaat, dan deze eerst even aanmaken), onderstaande css code te plaatsen.
Code:
input, textarea, .uneditable-input { width: auto; }


zie hier hoe user.css te maken: extensions.joomla.org/blog/item/load-cus...ult-joomla-template/

groet,

Fred

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
17 apr 2017 09:41 #12425 door
Top! Werkt! Dank voor de input.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena