Bug in Contactpersonen lijst na installatie Helix3 template

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
15 mrt 2017 08:57 #12101 door
Na installatie van het Helix3 template ontdek ik het volgende probleem:
Bij ’Contactpersonen lijst’ staan de Bullets voor iedere Contactpersoon niet op de goede plaats.
Voorbeeld:

Jan Jansen


Piet Pietersen

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
15 mrt 2017 10:37 #12105 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Bug in Contactpersonen lijst na installatie Helix3 template
Ik denk dat het handig is de URL te plaatsen. Mensen met kennis van CSS kunnen dan kijken wat er aan de hand is.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
15 mrt 2017 11:39 #12107 door
Na installatie van het Helix3 template ontdek ik het volgende probleem:
Bij ’Contactpersonen lijst’ staan de Bullets voor iedere Contactpersoon niet op de goede plaats.
Voorbeeld:
www.oniswelzijn.nl/index.php/onze-dienst...gerscentrale/contact
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
15 mrt 2017 12:35 #12110 door Patrick
In alle <li> zit een class die row-fluid heet. Deze is kennelijk in de nieuwe versie iets anders gedefinieerd. Als ik de row-fluid verwijder ziet het er weer goed uit. Zie bijlage.

Groet,
Patrick
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
15 mrt 2017 13:09 #12113 door
Dankje Patrick, weet je ook hoe ik het kan aanpassen? D.w.z. in welk bestand? Ik krijg overigens weer een andere uitkomst (zie bijlage) als ik row-fluid weghaal in de paginabron van mijn browser.
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
15 mrt 2017 14:39 #12115 door Patrick
Ik gebruik firefox en jij gebruikt denk ik chrome, vandaar het verschil. Voor chrome moet col-md-3=left worden uitgezet (deze trekt in chrome de bollen naar rechts). Ik kan zo niet zeggen waar je de code kan veranderen. Ik kan namelijk niet zien waar de code staat. Zou ik moeten inloggen als superadmin om dit te zien. Er wordt een of andere component geladen voor contacten, maar meer kan ik niet zien. Ik zou het even aankaarten bij joomshaper, de maker van de template.
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
15 mrt 2017 15:17 #12117 door
Zal ik doen, en als ik het niet opgelost krijg kan ik altijd nog een ’artikel’ met ’Contactpersonenlijst’ maken.
N.B. mijn browser is Safari.
Patrick, dank voor je snelle reactie en meedenken.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena