template protostar

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
07 mrt 2017 20:13 #12028 door
template protostar werd gestart door
Hallo allemaal, ik heb een website gemaakt met protostar
naam van de website is wijkplatformmorgenstond
Het probleem is dat in de mobiele versie, vooral oudere niet snappen hoe het hamburgermenu werkt, die wil ik dus de extra tekst Menu meegeven
Waar doe ik dat.
Tevens bij verschillende android toestellen klapt het menu te snel terug, waar kan ik die snelheid aanpassen
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
08 mrt 2017 06:26 #12029 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic template protostar
Hallo Bianca,

Probeer onderstaande code eens uit. Je kunt hem gewoon in de css-file plakken.
Wat betreft het terugklappen van het menu, daar heb ik zo snel geen antwoord op, dan moet ik even dieper in de code duiken.
Code:
.btn-navbar{ width: 130px; } .btn-navbar:after{ content: 'MENU'; display; inline-block; margin-left: 10px; }

De drie lijntjes worden gemaakt met de class "icon-bar". Deze zou je uit de index.php kunnen halen, maar ik vermoed dat je met een update dit weer kunt doen. Je zou beter een css-override kunnen maken.

Zet volgende code in de css:
Code:
.icon-bar { display:none!important; }

In de afbeelding zie je hoe het menu er dan ongeveer uitgaat zien. Ik heb wat achtergrondkleuren uitgezet, dus jij zult op de achtergrond een verloop krijgen.

Laat even weten of het lukt.

Groet,
Patrick
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
08 mrt 2017 14:29 #12041 door
Beantwoord door in topic template protostar
Hoi Patrick, gelukt !!! wil nu alleen de kleur van de letters menu aanpassen zodat hij beter leesbaar is, zullen we anders vandaag ff skypen.
als je wat dieper in de code kan duiken voor de snelheid van het uitklapmenu graag, trouwens op de iphone gaat het goed alleen op de android niet.
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
08 mrt 2017 14:43 #12043 door
Beantwoord door in topic template protostar
Kleuraanpassing is ook gelukt ......
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena