Aanpassen template

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
03 mrt 2017 19:09 #11999 door
Aanpassen template werd gestart door
Hallo allemaal,

Ik heb voor een klant een nieuwe site gemaakt....zie www.do-engineering.nl
Nu heb ik een 2tal vragen.

Onder de welkomst tekst staan 8 categorieën. In het grijze rondje staat eigenlijk een icoontje (volgens mij dmv een font). Maar ik weet niet hoe ik dat font kan vervangen door icoontjes. Heeft iemand daar een idee voor?

Mijn 2de vraag gaat over de grijze rondjes waar de icoontjes eigenlijk in zouden staan. Nu is alleen de "lees verder" tekst daaronder clickable. Is het ook mogelijk om het grijze rondje clickable te maken?

Kan iemand mij hiermee helpen?
De site waar ik de template heb gekocht is offline, Dus daar op het forum kan ik niet terecht.

Alvast bedankt.

Zam
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
04 mrt 2017 05:22 #12003 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Aanpassen template
Het is een font: FontAwesome. In de css van de site staat in de div een :after waarin een content gedefinieerd staat bv content: /164; Op de site van fontawesome kun je zien welke code je kunt gebruiken voor welk icoon. Hier staan de codes: fontawesome
Ik zie overigens nu geen icoontjes??? Als je het font een font-size van 20 geeft dan staan de icoontjes er wel :D (zie bijlage)
Als je om de div van de bolletjes een button zet met de verwijzing naar de pagina, dan is die klikbaar.
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
04 mrt 2017 05:27 #12004 door
Beantwoord door in topic Aanpassen template
De template die hiervoor gebruikt, is een op Helix 2 framework, voor meer documentatie zou je eens op de website van www.joomshaper.com/documentation/helix-framework/helix-v2 kunnen kijken.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena