probleem met mobile menu purityIII

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
08 feb 2017 15:15 #11748 door
Ik gebruik purityIII als template nu loop ik tegen een probleem aan met het mobile gedeelte. Op de pc krijg ik bij het kiezen van een menu (leden) daarna het ledenmenu te zien. Ik heb daarvoor purityII gekopieerd en daar het leden menu ingezet. Op mobiel hou ik het mainmenu en als ik op leden klik blijf ik in het mainmenu en veranderd dit niet in het ledenmenu, iemand idee hoe dit te fixen?
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
08 feb 2017 19:03 #11749 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic probleem met mobile menu purityIII
Misschien te simpel gedacht van me maar maak eerst je cache eens schoon van je browser op je telefoon en van je site.

Kijk dan of het probleem zich nog voor doet.

groeten Ron

Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
08 feb 2017 19:49 #11751 door
Beantwoord door in topic probleem met mobile menu purityIII
Nee dat is hem niet, had ik al geprobeerd. Ergens kan je dus niet kiezen om net als de template deze te dupliceren dus het mobiele gedeelte ook 2x te installeren met 1 keer het normale menu en als ze dan klikken op leden dat ze dan een nieuwe mobile template krijgen met daarin alleen het leden gedeelte. Misschien anders maar eens een aparte mobile template proberen?
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
09 feb 2017 00:00 #11757 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic probleem met mobile menu purityIII
Hallo,

wanneer je 1 template gebruikt met 2 mainmenu's dus het ene mainmenu voor niet leden en de andere wel voor leden.
En dan ook 2 modules op deze manier instellen ;)

Dan kijken of het wel werkt op mobiel.

Template praat je over purityII en purityIII klopt dat? en voor leden heb je aanpaste template begrijp ik?

Groeten Ron

Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
09 feb 2017 11:02 #11758 door
Beantwoord door in topic probleem met mobile menu purityIII
Hi Ron, nee dezelfde template dus III maar een copy ervan gemaakt in template beheer. Ik snap er even niks meer van.
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
09 feb 2017 13:36 #11759 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic probleem met mobile menu purityIII
En wanneer je 1 template gebruikt met 2 menu zoals ik in me vorige bericht aangeef wat gebeurt er dan.

groeten Ron :D
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena