CSS afbeelding

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
05 feb 2017 21:41 #11719 door
CSS afbeelding werd gestart door
Beste,

Ik heb op een website www.yuca.be gebruik gemaakt van DJ Tabs extentie. wou ik de toggler veranderen door een knop met meer info/minder info. Maar krijg niet gevonden waar ik juist de css kan aanpassen om de breedte en hoogte mee te geven. (80 x 21px). Heb dit al op diverse plaatsen in de css aangepast maar toch blijft het de originele grootte. Weet iemand waar ik dit moet aanpassen om de knop volledig te zien. Voorbeeld hier: www.yuca.be/mircofoons/test
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
06 feb 2017 05:45 #11721 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic CSS afbeelding
Dat zal met CSS ook niet gaan lukken, want het is een afbeelding in plaats van een css-knop. Je kunt natuurlijk altijd de afbeelding aanpassen, dan kom je er ook. Onderstaande code is de code die de afbeelding inlaadt. Staat in template23.css op regel 3222.
Code:
#jm-allpage .djtabs.default-theme.accordion .djtabs-title::after { background-image: url("../images/plus.png"); background-position: center center; background-repeat: no-repeat; content: ""; height: 21px; left: auto; margin-top: -9px; position: absolute; right: 5px; top: 48%; width: 80px; }

Succes,
Patrick

Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena