Voorbeeld van nieuw template bekijken

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
31 jan 2017 14:01 #11633 door
Hoi,

Voor een Joomla site die ik beheer wil ik graag een nieuw template gaan implementeren. Achter de schermen het template installeren lukt, is allemaal geen probleem.
Nu wil ik als administrator de voorkant van de site bekijken met de nieuwe template, zonder deze template als standaard te selecteren. Want anders zien de bezoekers dat ook en dat mag nog niet.

Ik heb ooit eens ergens iets gelezen dat je een toevoeging aan de url kunt typen zodat jij als administrator een ander template op je site kunt zien. Klop dat? En zo ja, hoe werkt dat ook al weer? Kan het nergens meer vinden :)

Alvast bedankt!!
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
31 jan 2017 14:35 #11634 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Voorbeeld van nieuw template bekijken
Wat jij wilt kun je doen door een kopie van je menustructuur (of een paar menu's) te maken en alleen zichtbaar te maken voor geregistreerde bezoekers (als je geen geregistreerde gebruikers hebt).
Op deze manier kun je die menu-items koppelen aan je nieuwe template en ingelogd ze bekijken zonder dat iemand anders ze ziet.
Over de toevoeging aan de URL: Dit gaat waarschijnlijk om het zichtbaar maken van de posities in je template.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
01 feb 2017 09:59 #11653 door
Beantwoord door in topic Voorbeeld van nieuw template bekijken
Ha Martijn,

Dankjewel! Nu je dat laatste schrijft over die toevoeging aan de URL > wat je zegt zal wel eens kunnen kloppen. Ben denk ik de war.

Groetjes, GertJan
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena