Geen installatie mogelijk van template

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
28 jan 2017 16:12 #11598 door
Tijdens de installatie van het Ixion template demo op mijn local system krijg ik de volgende foutmelding:
Code:
Fatal error: Cannot use Joomla\String\String as String because 'String' is a special class name in C:\xampp\htdocs\yoothem\libraries\vendor\joomla\registry\src\Format\Json.php on line 12
Wat is hier aan te doen?

Edit hvdmeer: codetags toegevoegd
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
28 jan 2017 19:48 #11599 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Geen installatie mogelijk van template
Wilde gok, je installeert een Joomla versie ouder dan 3.5 op een PHP7 omgeving.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
29 jan 2017 11:09 #11600 door
Beantwoord door in topic Geen installatie mogelijk van template
Dag Hans,
Daar kon je inderdaad wel eens gelijk in hebben. Het is een demopakket dus met voorbeelddata. Omdat ik het niet kan installeren is de vraag, waar kan ik zien dat het joomla <3.5 is?
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
29 jan 2017 12:35 #11601 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Geen installatie mogelijk van template
Hier: /administrator/manifests/files/joomla.xml

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
30 jan 2017 16:14 #11611 door
Beantwoord door in topic Geen installatie mogelijk van template
Dag Martijn,
Inderdaad daar staat joomla 3.4.3. Wat is dan het volgende, dit wijzigen in 3.6.5?
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
30 jan 2017 16:57 #11612 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Geen installatie mogelijk van template

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
30 jan 2017 17:33 #11613 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Geen installatie mogelijk van template
Updaten zal lastig gaan als de server PHP7 draait. ;)
Het makkelijkste is als je een nieuw demopakket kan downloaden die gebaseerd is op een nieuwere Joomla! versie. Als je nog toegang hebt en ze bieden nog steeds deze oudere versie aan dan zijn ze ook onveilig bezig aangezien deze versie niet meer veilig is.

Als dit niet kan en je lokaal werkt, kan je dan een oudere versie van PHP gebruiken? Als je XAMPP gebruikt kan je bijvoorbeeld versie 5.6.x downloaden en kan je aan de slag. :)

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Meer
31 jan 2017 09:26 #11628 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Geen installatie mogelijk van template
Bij mijn hoster kan ik makkelijk switchen van php-versie. Als je bij een goede hoster zit kun je een lagere php versie installeren, daarna updaten en weer terug naar php7.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena