Ik wil geen sidebar menu op homepage

  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
22 aug 2016 15:55 #1249 door Gast
Ik wil geen sidebar menu op homepage werd gestart door Gast
Ik heb al een tijdje lopen zoeken naar het 'probleem' is lastig te omschrijven..er staan nu twee menu's op mijn home page..top en sidebar..dat is op iedere pagina oke..maar wil dat niet op mijn homepage..daar wil ik enkel een top menu ivm foto's die getoond worden. ..kan ik dat per pagina instellen?.

zie ook www.Arrianne.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
22 aug 2016 15:55 #1250 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Ik wil geen sidebar menu op homepage
Ja, je hebt echt nog Joomla 1.5 en dan hoor ik nu de waarschuwing te geven dat je eigenlijk moet gaan updaten. Doe ik lekker niet want iedereen zoekt dat maar lekker zelf uit ::thumbsup::

Als je naar je modules gaat (Extensies > Modules) dan zoek je de module op die je sidebar menu weergeeft. Waarschijnlijk is de titel Hoofdmenu en Klik ook eens hier want volgens mij heb je er twee. Dan even zoeken naar de menutoewijzing gedeelte. Hier staat waarschijnlijk aangegeven "Op alle pagina's" en daar kan je van maken "Op alle pagina's behalve geselecteerde" of de pagina's gaan selecteren die inderdaad alleen maar dit menu mogen laten zien.
Hopelijk heb ik alle benamingen voor Joomla 1.5 nog goed :blush:
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
22 aug 2016 15:55 #1251 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Ik wil geen sidebar menu op homepage
Bedankt Arjan, ik ga het proberen.

Klopt..ik moet upgraden..en ben daar ook een tijd mee bezig geweest..maar vond het zo mega ingewikkeld met dat backuppen enzo dat ik er niet overheen zag. uiteindelijk heb ik er voor gekozen een compleet nieuwe site te bouwen op een andere domeinnaam (mijn bedrijfsnaan). (arrianne.nl was ooit begonnen als hobby)..door de goed ranking ben ik nooit verhuisd naar mijn zakelijke domeinnaam. tot een paar weken geleden.. Een doorlink gemaakt van oude site naar nieuwe site. Maar waar ik al bang voor was..ineens veel minder goed te vinden in google. Dus wederom oude site open gezet..en binnen de site voorlopig maar links geplaatst naar de nieuwe site. is niet ideaal. Maar is tijdelijk. :-)


Bericht toegevoegd op 22 augustus 2016 om 18:59
Vorige bericht was op 22 augustus 2016 om 18:50


Bedankt voor de oplossing!. :-)
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
22 aug 2016 15:55 #1252 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Ik wil geen sidebar menu op homepage
Opgelost dus?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Bezoeker
  • Bezoeker
22 aug 2016 15:55 #1253 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Ik wil geen sidebar menu op homepage
Ik heb al twee keer op 'opgelost' geklikt, maar doe ik waarschijnlijk niet goed?..
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
22 aug 2016 15:55 #1254 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Ik wil geen sidebar menu op homepage
Geen probleem Arrianne, dit forum wil soms niet helemaal mee werken met dat knopje. Gelukkig kan ik dat nog wel doen, vandaar dat ik het even vroeg.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena