Allrounder-3 vragen

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
22 dec 2014 21:03 #10202 door Gast
Allrounder-3 vragen werd gestart door Gast
Mijn website www.utiesmenke.nl is gebaseerd op alrounder-3.Nou prober ik de site nog wat te verbeteren en soot op een paar zaken. Wellicht kan iemand mij helpen:
  • is de site van de maker van allrounder-3 uit de lucht? Aale links die ik vind met google lopen dood!
  • In dit template ziet het artikelgebied er uit als een stuk papier: je ziet een punt omhoog steken links onder. Kun je dat uitzetten? Ik wil namelijk dat het gebied gewoon één egale kleur heeft.
  • het binnengebied van het artikel heeft een iets andere kleur blauw dan de rand. Weet iemand hoe ik dat verschil weg kan halen? Voor zover ik kon heb ik alle kleuren blauw identiek gemaakt.
Alvast bedankt voor jullie advies.

Hubert
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
22 dec 2014 21:03 #10203 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Allrounder-3 vragen
Hallo,

- Voor allrounder kan ik zo snel niet een site vinden. Er zijn veel sites waar zijn template(s) worden aangeboden.

- Ga naar templates --> allrounder-3 --> css --> template.css
Zoek regel 422 op en verwijder onderstaande code.
Code:
.shadow-left { display: block; height:8px; background-image:url('../images/shadow-l.png'); background-repeat:no-repeat; background-position: left; } .shadow-right { display: block; height:8px; background-image:url('../images/shadow-r.png'); background-repeat:no-repeat; background-position: right; margin-top:-8px; margin-bottom:10px; }
Op deze manier verwijder je de puntjes (schaduw) links en rechts.

- Voor de rand om artikel ga je naar templates --> allrounder-3 --> css --> template.css
Zoek regel 181 op en verwijder onderstaande regel en de rand is dan weg.
Code:
background-image: url(/"../images/background.png");

Succes ermee.

Groeten Ron
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena