Beste/eenvoudigste responsive template

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
16 dec 2014 21:57 #9805 door Gast
Ik wil mijn website www.utiesmenke.nl meer geschikt maken voor mobiel. Daar heb ik blijkbaar een responsive template voor nodig.

Wie kan wat verstandig zeggen over wat een geschikt template zou zijn? Ik bouw deze website als hobby: de template moet dus wel responsive, maar niet te complex zijn.

Alvast bedankt voor de goede raad.

Hubert
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
16 dec 2014 21:57 #9806 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Beste/eenvoudigste responsive template
Hallo,

misschien is helix II wel wat voor jouw met dit framework kun je zelf een template maken.
www.joomshaper.com/joomla-templates/helix-ii

Eric Tiggler heeft een mooie slide share van gemaakt.
www.slideshare.net/erictiggeler/template...cht-10-november-2014

Hoop dat je hier wat mee kunt.

Succes ermee.

Groeten Ron :D
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
16 dec 2014 21:57 #9807 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Beste/eenvoudigste responsive template
Hi,

Ik denk dat je met Warp van Yootheme ook een heel eind komt. Dit is het Master - template rechts in de derde rij.

Succes!

Lianne
Onderwerp is gesloten.
  • Anja de Crom
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Nadat ik tien jaar actief was als webdesigner (de laatste zes jaar samen met Hilda Abbing in WebLab4
Meer
16 dec 2014 21:57 #9808 door Anja de Crom
Beantwoord door Anja de Crom in topic Beste/eenvoudigste responsive template
Leuke website! Je template is al deels responsive zie ik. Het menu schaalt netjes mee, je afbeeldingenslider ook, en je content ook. Die module aan de linkerkant dan weer niet, en de header ook niet. Misschien hoef je helemaal geen nieuwe template als je die dingetjes kunt aanpassen? Hier kun je zien hoe je website er geschaald uitziet: www.responsinator.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.utiesmenke.nl%2F
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
16 dec 2014 21:57 #9809 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Beste/eenvoudigste responsive template
Thanx allemaal. Ik ga toch eerst eens proberen om de huidige website meer responsive te maken door e.e.a wat te tweaken.

@crommie: op mijn iphone 5 ziet de site er trouwens veel beter uit dan volgens responsinator. He ziet er uit zoals daar wordt getoont voor de ipad!

Hubert
Onderwerp is gesloten.
  • Anja de Crom
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Nadat ik tien jaar actief was als webdesigner (de laatste zes jaar samen met Hilda Abbing in WebLab4
Meer
16 dec 2014 21:57 #9810 door Anja de Crom
Beantwoord door Anja de Crom in topic Beste/eenvoudigste responsive template
Zie, het valt allemaal best mee. Die responsinator doet volgens mij niet veel meer dan de resolutie aanpassen, die aapt geen devices na, maar geeft wel een soort van indruk.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena