GedepubliceerdFilterveld

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
12 mrt 2015 14:22 #8660 door Gast
GedepubliceerdFilterveld werd gestart door Gast
Op mijn website in ontwikkeling met Joomla 3.4 maak ik gebruik van de core extensie Contactpersonen. Als ik nu van een bepaalde categorie de contactpersonen lijst, verschijnt er boven het filterveld de tekst GedepubliceerdFilterveld (zie bijlage voor afbeelding). Alles werkt OK maar dit vind ik wel wat slordig. Hoe haal ik dit weg?
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
12 mrt 2015 14:22 #8661 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic GedepubliceerdFilterveld
Gebruik je een standaard template? Zo niet, als je dat wel doet zie je het dan ook?

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
12 mrt 2015 14:22 #8662 door Leen
Beantwoord door Leen in topic GedepubliceerdFilterveld
nou heb beetje getest en na veel zoeken kom ik niet verder dan dat je als optie
als administrator>componenten>contactpersonen dan rechtsboven knop opties klikken
en bij tabblad lijstweergave filterveld op verberg zetten.
op de een of ander manier werkt dat bij template Hyper anders dan bij standaard templates of nog anderen (bij de een klapt hij gelijk uit en bij andere template niet)
en bij hyper is hij ook niet vertaald want zo als ik begrijp is het gewoon zoekfilter die normaal verschijnt als je op een categorieën naam van contactpersonen klikt dan de zoek functie opent)

lvda
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena