Artisteer/template probleem

  • Timos
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
26 mrt 2015 11:47 #8354 door Timos
Artisteer/template probleem werd gestart door Timos
Ik heb in artisteer een template gemaakt welke eerst goed wekte, maar als ik nu de index file wil aanpassen krijg ik een volledig gescrambelde site met de volgende melding

[PHP]if ('undefined' != typeof jQuery) document._artxJQueryBackup = jQuery; jQuery.noConflict(); if (document._artxJQueryBackup) jQuery = document._artxJQueryBackup; [/PHP]

Iemand enig idee?
Onderwerp is gesloten.
  • polleke
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Polleke
Meer
26 mrt 2015 11:47 #8355 door polleke
Beantwoord door polleke in topic Artisteer/template probleem
Hi Timos,
dit is wel erg weinig informatie.
Eerst een check vraag. heb je een template gemaakt in Artisteer 4 ? dat is nodig om een template voor joomla 3 te maken.

Als je in de php bestanden iets gaat veranderen loop je risico's. Heb je kennis van PHP ?

De index.php file van een Artisteer template bestaat uit PHP en HTML. Als je hier ergens een ?> of <? teken weghaald of een ; dan gaat het al mis. Het OS ziet dan niet meer of ie PHP of HTML moet uitvoeren.

Mijn advies is: even opnieuw inladen vanuit Artisteer.

Wat wilde je trouwens wijzigen ? misschien kan dat ook op een andere manier.

groet Jan
Onderwerp is gesloten.
  • Timos
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
26 mrt 2015 11:47 #8356 door Timos
Beantwoord door Timos in topic Artisteer/template probleem
Hallo Jan,
De site is in Artisteer 4 gemaakt. Ik heb enige kennis van php, en wat ik wilde veranderen was het jaartal onder aan de pagina. Als voorbeeld pagina van welke fout gaat: www.koetshuijs.nl
Daar moest 2015 komen en toen gebeurde er dus wat er gebeurde...
Overigens is dit een voorbeeld pagina, maar het gebeurde bij elke site die ik had/heb gemaakt.
Heb je wat meer aan deze info?
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena